Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

praca w call center

Polecane posty

Gość gość

pracował ktoś?? , jakie wady , zalety , jakie zarobki? da się żyć z takiej pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pracowałam- zalety? poznałam kilka super osób, wady: codziennie dostajesz zjebę od klientów, kierownika, praca w ciągłym stresie żeby wyrobic normy, bo od tego zależy ile pieniędzy dostaniesz, notoryczne zapalenie gardła/krtani, ogólnie- nie polecam, choć jako praca tymczasowa może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pracowałam. rypie po mózgu. Zalezy pewnie jeszcze gdzie. ja akurat w firmie kurierskiej, a tam użeranie się z klientami, którym trzeba tłumaczyc dlaczego paczka jest na magazynie, a nie w ich domu, do tego dlaczego kurier wpisuje nieudane próby doręczenia skoro w ogóle nie przyjeżdza itp.. wyzwiska i chamstwo na codzień norma. obrywasz za całą organizacje firmy mimo, że samemu nie ma sie tam nic do powiedzenia. a i matoły, które tam wydzwaniaja często myslą, że ty jestes kurierem i nie moga ogarnąć, że w samym biurze na słuchawkach pracuje ze 30 osób, a samych kurierów jest kilka razy tyle.. wydaje im się, ze ja sobie chodzę z paczkami jak święty mikołaj i jak pokrzyczą to im tę paczkę zaraz przyniosę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
no właśnie- to, że ludzie wyżywaja się na osobie po drugiej stronie kabla jest nagminne, a prawda jest taka, że taki telemarketer, czy pracownik infolinii jest na samym końcu machiny, w której pracuje, na nic nie ma wpływu, a najgorzej obrywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ale praca ta nauczyła mnie szanować osoby, które pracują na takich stanowiskach. jak dzwonie gdzieś załatwić ciężką sprawę i odbiera pracownik call center, to nie wyzywam sie i zaznaczam, że wiem ze to nie jest tej osoby wina. ja nie raz to słyszałam i było to miłe. często próbowałam pomóc ludziom na tyle na ile mogłam, a oni nie zawsze to doceniali. coż, taka praca. po paru miesiacach wyprałam się z empatii i obsługiwałam klientów jak robot. stwierdziłam, że pora odejść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kurcze i znowu hejty :/ nie mierzcie wszystkich call center jedną miarą. To spoko praca na początek kariery. Ja pracuję już 3 lata po studiach, bo praca w call center (Tivron w Krakowie) pozwala mi się rozwijać w kierunku, w którym skończyłam studia. A uwierzcie z filologią germańską wcale nie jest tak łatwo o pracę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dokładnie, nie każde call center jest takie samo, na przykład jeśli chodzi o CCIG bardzo fajna firma, pracowałam tam długo i na prawdę super warunki, zaczęłam jeszcze w czasie studii a pracowałam jeszcze sporo po ale się przeprowadziłam w końcu :) Mają też na stronie fajne pomocne artykuły https://ccig.pl/eksperci-ccig/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam

Co do Call Center to pracuję` w Contact Sales w Krakowie i nie narzekam.Dobre pieniądze, fajna atmosfera 🙂 Polecam 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×