Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

Czy sklep internetowy ma prawo żądać ode mnie zapłaty za nieodebrane zamówienie

Polecane posty

Gość gość

Zamówiłam za pobraniem 3 rzeczy, nie odebrałam bo nastepnego dnia znalazłam to co chciałam o ponad 300zł taniej wiec kupiłam tam,paczki pobraniowej po prostu nie odebrałam, powiedzialam kurierowi ze nie wiem o co chodzi, ze nic nie zamawiałam. Teraz sklep ''dręczy'' mnie, ze mam im zwrocic kase za przesyłke w dwie strony, jakis chamski facet ''groził'' przez telefon, ze mają moj adres i beda domagac sie zwrotu naleznosci. Czy to zgodne z prawem ? Przeciez ktos mogl sobie jaja zrobic i zamowic na moj adres prawda? Wiem, ze glupio zrobilam ale bylo za pozno na anulowanie zamowienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×