Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Co zrobic z lokatorem

Polecane posty

Gość gość

Z gory przepraszam za dlugosc wypowiedzi, ale chcę przybliżyc temat. Razem z moim bratem wynajmujemy dwa osobne pokoje w trzypokojowym mieszkaniu. Brat rok starszy pracuje, przenosi się na studia z dziennych na zaoczne. Ja studiuję dziennie, dorabiam sobie i mam stypendium. Z domu oboje dostajemy pieniadze tylko na czynsz. Od października do trzeciego pokoju w naszym mieszkaniu wprowadzil się nowy lokator – syn bliskiej koleżanki mamy, zaczal studia. Jego mama jest troche nadopiekuncza, wiec chciala żeby mieszkal z kims znajomym. Jego pokoj (największy,z balkonem, nasze sa małe) miał kosztowac 800zl, nasze po 600/os. Kolegi nie było na to stac wiec powiedzieliśmy ze na rok (było to ustalone z gory) możemy czynsz dzielic na 3 czesc**** rowno – naszej mamie bardzo zależało na pomocy tej koleżance, w zamian za to mogliśmy korzystac z jego pokoju jako salon na weekendy gdy go nie było – stoi tam duzy telewizor. Taka umowe zawarliśmy na rok. Nas te 70zł bardzo nie obciazalo. Ostatnio kolega powiedział ze w nast.roku tez będzie z nami mieszkal. Zdziwilismy się – mielismy pomagac tylko rok wiec zrozumieliśmy ze jest gotowy placic te 800zł za pokoj. Okazalo się jednak, ze oni z mama wymyslili sobie, ze on zajmie pokoj któregoś z nas za 600, a w zamian ta osoba zajmie pokoj za 800. Gdy się nie zgodziliśmy, jego mama zaczela wydzwaniac do naszej, ze obiecaliśmy pomoc itp. Ogolnie – zwymyślała mamę od najgorszych,plakala. Najgorsze jest to ze razem pracują. Czy jest jakies rozwiązanie tego problemu dla Was ,czy jedynym wyjsciem jest wyrzucenie kolegi z mieszkania? Dodam,ze jego mama finansuje go w całości, a on siedzi calymi dniami w mieszkaniu, malo chodzi na zajecia (studiuje malo wymagajacy kierunek),nie stara się dorobic nawet