Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Luk1

Studniówka ubiór osoby towarzyszącej chłopak

Polecane posty

Gość Luk1

Witam znajduję się w trudnej sytuacji...mianowicie niedługo odbędzie się studniówka mojej dziewczyny,dostałem zaproszenie i wszystko fajnie,tylko problem się tyczy mojego stroju.....Moja dziewczyna ma 183 cm wzrostu kiedy ja 171 cm,więc staram się ze wszystkich sił starać się jej dorównać,pomyślałem iż skoro jako osoba towarzysząca nie mogąca brać udziału w polonezie ponieważ nie jestem uczniem w szkole do którego uczęszcza (mam 21 lat ona 18 lat),więc pomyślałem że nie muszę być całkowicie ubrany w garnitur (marynarka,pantofle itp.) chce założyć buty podwyższające takie jak New Balance 1500TWS do tego beżowe spodnie chinosy, biąłą koszulę,krawat i ciemno niebieską marynarkę i pytanie moje brzmi czy można tak się pokazać na studniówce? (bo nie ukrywam moja dziewczyna ma "ale" co do takiego stroju) (a buty z wkładkami dodadzą mi ok 8 cm)

Gość gość
Moim zdaniem na studniówkę jednak wypada ubrać garnitur. Dziewczynie pewnie zalezy abyscie oboje dobrze wygladali a studniowka to taka "impreza'' ze jednak ten garnitur powinien byc. Krawat najlepiej dopasowany pod kolor sukienki:)

Gość Luk1
Ja bym założył garnitur tylko problem z tym moim wzrostem dlatego podkreśliłem że mam 171cm a moja dziewczyna 183 czy co najgorsze szpilki ok 7cm chce założyć czyli 20 cm rożnicy,dlatego tak staram się aby jakoś to zaradzić

Gość gość
Nie ma co przejmowac sie wzrostem! Pogadaj z dziewczyna na pewno tobie dorad******oncu ona bedzie wiedziala najlepiej :)

Gość Luk1
Czy słowa "Jak nie obiecasz że założysz cwelki,kanty to jutro idę do dyrektora i wykreślam cie z listy" można nazwać poradą :D

Gość gość