Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

kontakt do dyrektora DELL pomozcie

Polecane posty

Gość gość

witam od kilku godzin usiłuje znalezc na necie adres email do dyrektora firmy Dell p.Wojtka Głownia ale bez skutku (chyba jestem za tepa) jedyny kontakt do tej pierd....onej firmy to obsługa klienta ale po 9 bezskutecznej naprawie mojego złomu i po 8 odmowie wymiany na wolny od wad mam ogromna ochote wygarniecia co o nich mysle . Byłby ktos tak dobry i pomogłby mi ten adres poszukac? bardzo dziekuje .Izka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szewc bez budow chodzi
e kontakt do nowego mana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Staszek91
Wyślij mu wiadomość na facebooku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie do mana tylko nie mam juz sił wygadywac sie do maszynek ,porostu chce od niego sie dowiedziec dlaczego klient w ich firmie traktowany jest jak za przeproszeniem go..wno. tez bys chciał jak bys dał za laptopa 3 tysiace i ci sie 9 razy s********ł i wszyscy by sie wypieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość spaślak_
podejrzewam ze dyrektor sie reklamacjami nie zajmuje to nie amazon. po prostu nie korzystaj z gwarancji i warunków w niej zawartych tylko reklamuj na podstawie neizgodności z umową lub rękojmi w zaleznosci czy zakup na paragon czy fakture i wtedy mas zinne zasady roszczen. zawsze tez mozesz oddac sprawe do sadu zamiast czekac az za 20 razem ci go naprawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mam problem bo w zeszłym tygodniu skonczyła sie mi gwarancja ,kazdy mnie poprostu olał i chce mu powiedziec co o nich mysle ,nie oczekuje ze on sie zajmie moja reklamacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość spaślak_
kazda naprawa przedluza bieg gwarancji, ile bylo gwarancji rok czy dwa ? jesli dwa i sie zakonczyla wliczajac w to czasu w ktorych byl w naprawie to sama jestes sobie winna ze nie dochodzilas swoich rozszen przed uplywem tego terminu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
2 lata gwarancji było,chciałam zeby mi przedłuzyli o czas kiedy był w naprawie (prawie 8 tygodni) ale stwierdzili ze nie ma czegos takiego wiem ze jestem sama winna ze za pozno zaczełam załatwiac ale w*****a mnie totalne olewanie klienta, nikomu tej firmy nie polece i nic od nich juz nie kupie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dyrektor nie zajmuje się bzdetami typu czyjeś reklamacje. Jest rzecznik praw konsumentów - darmowa infolinia, tam się przede wszystkim zwróć ze swoją sprawą, powiedzą ci co możesz zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×