Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Seks po łyżeczkowaniu

Polecane posty

Gość gość

Witam. Dwa tygodnie temu miałam robiony zabieg łyżeczkowania macicy po poronieniu w 11 tygodniu ciąży. Po zabiegu nie było żadnych komplikacji i na drugi dzień zostałam wypisana do domu. Piszę tu, dlatego, że kiedy dostawałam wypis przyszła do mnie tylko pielęgniarka i powiedziała, że seks mogę uprawiać, tylko że partner musi używać prezerwatywy, bo z tego co zrozumiałam (ta babka mówiła po polsku, ale zaciągała ruskim akcentem i ciężko było ją zrozumieć) mój organizm może produkować jakieś przeciwciała, które jak dostaną się do spermy partnera to coś tam, coś tam i później nie będę mogła mieć z nim dzieci.Bardzo się wystraszyłam kiedy to usłyszałam. Słyszałyście może o takim zjawisku? Napiszcie cokolwiek, bo ja jestem zielona w tym temacie. Może macie podobne doświadczenia po tym zabiegu? Bardzo proszę o pomoc.

Gość gość
po łyżeczkowaniu powinnaś odczekac z ciążą jakieś 3 cykle, żeby endometrium zdążyło się zregenerowac, dlatego właśnie warto używac zabezpieczenia, o żadnych przeciwciałach nic mi nie wiadomo

Gość gość
pierwsze słyszę... radzę co najmniej miesiąc nie współżyć, żeby wszystko się zagoiło...

Gość gość
Radzę przeczytać jeszcze raz. Bo jak może nie zauważyłaś to nie napisałam, że chce już współżyć tylko, że pielęgniarka mi powiedziała, że mogę uprawiać seks pod warunkiem, że partner użyje prezerwatywy. A wystraszyło mnie to co powiedziała o dzieciach. Więc zanim następnym razem napiszesz coś o "szlamie" to przeczytaj jeszcze raz wypowiedź i weź pod uwagę to, że po tym zabiegu nie każda kobieta krwawi 14 dni bo ja np. krwawiłam tylko dwa dni i później przez kolejne 5 to było niewielkie plamienie. Pozdrawiam.

Gość gość