Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

CV jak wpisać umowę zlecenie

Polecane posty

Gość gość

Witam mam problem, ponieważ muszę napisać CV i chciałabym umieścić w nim informację o pracy którą wykonywałam z przerwami od roku 2010 do teraz z tym, że praca ta była na umowę zlecenie. Umowy były krótsze i dłuższe, zdarzały się przerwy trwające miesiąc czasami więcej niż miesiąc. Umów tych mam 8 i teraz nie wiem czy mam wymieniać wszystko dokładnie czy wystarczy wpisać, że w latach 2010-2014 pracowałam w miejscu X na umowę zlecenie z przerwami (oczywiście jakoś zgrabniej to trzeba będzie ująć) Proszę o radę i z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
"w latach 2010-2014 pracowałam w miejscu X na umowę zlecenie z przerwami (oczywiście jakoś zgrabniej to trzeba będzie ująć)" najlepiej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wystarczy napisać : "2000-2014 Firma X, na stanowisku.... Do moich obowiązków należało...." Nie musisz zaznaczać w CV, że była to umowa zlecenie i że pracowałaś z przerwami. Dopytają Cię o to na rozmowie kwalifikacyjnej. A jak jeszcze miałabyś jakieś problemy w kwestii CV i co tam masz wpisać, co niekoniecznie, to polecam blog.tomastest.eu - jest tam kilka tekstów i o CV ale również o rozmowach kwalifikacyjnych, to może się przydać na przyszłość. :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tamara2
Witam Ostatnio też próbowałam samodzielnie napisać CV, trochę mi to nie wychodziło. Chciałabym by CV było oryginalne i atrakcyjne dla pracodawcy:) znalazłam w necie stronkę, gdzie po darmowej rejestracji otrzymałam DARMOWY PORADNIK PISANIA CV !!!!!!!! Bardzo mi pomógł. Polecam Podam wam linka : http://planpraca.pl/dla-pracownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×