Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Olesława

Dwóch złodziei w bloku..?

Polecane posty

Gość Olesława

Witajcie Mieszkam w kawalerce w jednym z bloków we Wrocławiu. Studiuję dziennie i mam pracę zdalną. Siedzę i pracuję, a tu nagle słyszę, że ktoś mi ciągnie za klamkę do mieszkania. Masakra, strasznie się wystraszyłam. Na szczęście zamkniete, no ale...muzyke miałam włączoną, słychać ją było z pewnością, a Ci nawet się nie bali ciągnąć za to klamkę, mimo że ktoś je w domu. Patrzę potem przez judasza a oni tak przez caly blok chodza i sprawdzaja klamki, 2 facetow kolo 40stki. Kazdy z plecakiem. Masakra.

Gość gość
zgadza się, u mnie w mieście chodzą tak samo, kiedyś znajomej świsnęli z przedpokoju torebkę z całą zawartością

Gość gość
trzeba było na policję dzwonić

I jak w takiej sytuacji się zachować? Trochę się bałam, jestem raczej drobnej budowy ciała, a tam dwóch facetów, ogromnych... Nasz blok jest niby monitorowany, może warto to zgłosić na policję?

I co, zadzwonie na policje, a oni juz sobie pojdą? Bo tak właśnie było, że 3 minuty póżniej złazili na dół już.

Gość mkhkjh
oczywiscie ze zgłos tym bardziej ze jest monitoring czyli maja ich gęby .

Gość mkhkjh
moze ich nie zastana ale policja bedzie wiedziała ze krąża i wzmoza patrole

Mieli czapki na głowach. Ciężko było coś dostrzec. Ale macie rację, przejdę się do zarządcy nieruchomości i zapytam, czy tam na monitoringu jest możliwe, żeby ich zarejestrowano.

Gość mkhkjh
bardzo dobrze a nie trudno .

Gość mkhkjh
slyszalas i widzialas ! niech sprawdza monitoring ! lepiej byc czujnym niz obojetnym

O ile tabliczka pt. "obiekt jest monitorowany" nie jest picem na wodę. No nic, zgłosiłam, opowiem, co widziałam. A co oni z tym zrobią, to zobaczymy