Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

G_a

wychowanie obcojęzyczne

Polecane posty

Dzień dobry wszystkim rodzicom ! Jestem studentką III roku logopedii w Gdańsku i prowadzę badania na temat dwujęzycznośći. Chciałabym uzyskać informacje od rodziców rodzin obcojęzycznych. Baaardzo proszę o wypełnianie ankiety. Będę ogromnie wdzięczna za odpowiedzi! Oto link do ankiety: http://www.survio.com/survey/d/X2I2I2X8G3R2E8E7C Dzięki wielkie za pomoc!

Gość gość
Link do twojej ankiety prześlę do kuzynki która wychowuje dziecko dwójęzycznie Swoją drogą teraz ja mam prośbę, żebyś odpowiedziała mi na pytanie. Czy po studiach licencjackich : logopedia z pedagogiką przedszkolną lub pedagogika specjalna - logopedia mam podstawy żeby startować na studia II stopnia logopedia kliniczna?

Gość Gosciowa22
wypelniona :)

Gość gość
Niezbyt rozumiem te pojecia-wychowanie obcojezyczne,czy rodzice rodzin obcojezycznych...Dwujezycznosc,trzyjezycznosc,to owszem.

Gość gość
Może cię zainteresuje. Córka studiuje na Uni Koeln (Lehramt) i tam wszyscy są przekonani, że jeśli rodzi się dziecko w rodzinie emigrantów, to powinno się z dzieckiem rozmawiać zawsze w tym samym, doskonale opanowanym języku. Jeśli ojciec jest np. Niemcem, a matka Polką, to mogą rozmawiać z dzieckiem każde w swoim języku, ale zawsze tylko w swoim. Jeśli oboje są emigrantami, to nie powinni z dzieckiem rozmawiać kaleczonym niemieckim, gdyż uniemożliwia to dziecku automatycznie "załapanie" reguł gramatycznych. O wiele szybciej i lepiej dziecko opanuje nowy język np. w przedszkolu, od środowiska, niż gdyby uczyli go źle znający język rodzice. Dochodzi tu też kwestia akcentu.

Gość gość
do wyzej-to jest juz ogolnie uznane na swiecie ;)

Gość gość