Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość elenka25

narzeczony nie chce.... co zrobić

Polecane posty

Gość elenka25

Ja studiuję zaocznie i nie pracuję. On wrócił z Anglii gdzie przez 2 lata zarabiał. I teraz wydaje te pieniądze na pomoc rodzinie w tym szwagierką. A ja muszę zrobić prawo jazdy. Nawet nie zaproponował że mi za nie zapłaci. Przecież będę jego żoną. Nie chce go prosić sam powinien mi dać na to pieniądze. Co robić?

Gość elenka25
dziewczyny pomóżcie bo ja nie wiem co w tej sytuacji zrobić. Mama doradza zerwać zaręczyny bo on o mnie nie dba

Gość gość
Idź do pracy i sama sobie zarób. Proste! A mama taka jak ty, dewiantka! :D

Gość elenka25
przecież studiuję i muszę się uczyć. No i sama nigdy tyle nie zarobię bo nie po to będę robić żeby wszystko dokładać

Gość wiemwszystkoowszystkim
dlaczego ma ci dawać kasę? ja przez całe studia pracowałam i nigdy bym od faceta nie wzięła kasy. godność by mi nie pozwoliła.

Gość elenka25
bo będzie moim mężem jest moim facetem i ma o mnie dbać a nie dawać tylko rodzinie

Gość gość
prowo. i to słabe. Bo jakoś nie wierzę, że ktoś kto studiuje zaocznie wykręca się, że nie może pracować bo studiuje ;]

Gość elenka25
to nie prowo. Pracowałam na pierwszym roku ale za mało zarabiałam i za dużo czasu mi to zajmowało

Gość wiemwszystkoowszystkim
jak to możliwe, że takie pasożyty jak ty mają facetów, a porządne dziewczyny nie?

Gość zolza z gory
No jesli on woli pomagac szwagierką, a dla ciebie jest skąpcę, to wez jego dowod, idz do banku i zaciagnij kredyt.

Gość elenka25
po prostu uważam że jako mój facet powinien mi dać te pieniądze zadbać o to żeby było mi lepiej a nie tylko myśli o swoich braciach i szwagierkach

Gość gość