Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

proszę sprawdźcie mi bibliografii kawałek, bo nie wiem czy dobrze

Polecane posty

Gość gość

Powołanie na rozdział w pracy zbiorowej: 1. Gajlewicz M., Techniki Perswazyjne, podstawy, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2009, [w]: Słownik socjologiczny, Olechnicki K., Załęcki P, Wydawnictwo Graffiti BC, Toruń, 2002. 2. Krajewski M., Reklama społeczna w czasach nieuwagi, [w]: Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej, red. Maison D., Wasilewski P., Agencja Wasilewski, wyd. I, 2002. 3. Kotler Ph., Marketing Management. Analysis, Planning Implementation and Control, Prentice-Hall, Englewood Cliffs, N. J., 1988, [w]: Efektywność reklamy Łodziana – Grabowska J., PWE, Warszawa, 1996. 4. Maison D., Maliszewski N., co to jest reklama społeczna, [w:] Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej, Maison D., Wasilewski P. (red.), Kraków, 2002. 5. Szymańska A., Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Wydawnictwo Unimex, Wrocław, 2004, [w]: Sponsoring, czyli jak promować firmę wspierając innych, Sznajder A., Business Press Ltd., Warszawa, 1997.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×