Gość patrycjajjj Napisano Maj 29, 2014 Witam, mam problem z rachunkiem za wodę i nie wiem gdzie się z tym problemem zgłosić. Mianowicie rachunki za wodę przychodzą nam co 3 miesiące. Zawsze nasze rachunki wynosiły ok 100 funtów, jednakże w tym tygodniu dostałam rachunek na kwotę 320 funtów. Dodam ,że woda w naszym domu, który wynajmujemy przez agencję jest na licznik. Mąż sprawdzał stan licznika wody i zgadza się z tym który został spisany na rachunek. Wynika z niego, że przez te 3 miesiące zużyliśmy 150m3 wody. Mieszkamy we dwójkę, i logiczne jest, że nierealne jest takie zużycie wody przez 3 miesiące. Sprawdzaliśmy wodomierz w ten sposób, że zakręciliśmy wszystkie kurki z wodą i obserwowaliśmy czy licznik się nie kręci w obawie, że może mamy jakiś wyciek. podczas naszego wielokrotnego sprawdzania licznik stał w miejscu. Nie wiem co z tym robić, komu to zgłosić, czy płacić ten rachunek. Problem ten jest tym większy, że właśnie w tym miesiącu wyprowadzamy się z tego domu i nie wiem jakby miało wyglądać postępowanie reklamacyjne tego rachunku. Nie mam pojęcia, czy licznik się popsuł i przeskoczyła cyfra na wodomierzu czy coś innego się stało. Nie umiem sobie tego inaczej wytłumaczyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach