Gość gość Napisano Kwiecień 6, 2016 Ze swojej strony mogę podac Ci namiar na firme produkujaca sprzet przeciwpożarowy oraz oznakowania bezpieczeństwa i ewakuacji http://www.polpoz.com.pl/ Takie akcesoria powinny znaleźć się w każdym biurze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 8, 2016 Najlepszy sklep w którym uzyskałam super poradę , to zdecydowanie www.niszczarki.org Pan polecił mi niszczarkę, dostałam dodatkowy rabat i służy już wiele lat. Jestem bardzo zadowolona. Od kilku lat w biurówkę zaopatruję się tylko tam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 20, 2016 Jak by ktoś szukał sprawdzonej firmy dostarczającej artykuły biurowe to polecam centrumpapieru.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 29, 2016 ogółem teraz technologia poszła do przodu, a do tego dobry sprzęt można mieć w fajnej cenie. U nas w firmie np wszystkie kopiarki kupiliśmy w http://dsd.com.pl/ - jesli ktoś nie ma jeszcze tej cześci biurowego wyposażenia, to myślę,że to dobry kontakt. U nas wszystko śmiga bez problemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 1, 2016 Artykuły higieniczne się przydają, takie: http://duncan-papier.pl/produkty są eleganckie, praktyczne i potrzben, zwłaszcza jak więcej pracowników jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 5, 2016 A gdzie kupowaliście meble? Ja swoje zamawiałam u producenta http://www.meblant.pl/po bardzo dobrych cenach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 16, 2016 Stojaki, szafy, ławki, i wiele innych tego typu mebli znajdziesz na www.met-pol.pl. To solidny i rzetelny producent. Mysle ze bedziesz zadowolony ze wspopracy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 15, 2016 Zakupy zaopatrzenia do firmy wygodnie jest robić w hurtowniach,jak np. lubelska http://odziezroboczalublin.pl/ od dawna zamawiamy tam profesjonalną chemię gospodarczą do naszej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 23, 2016 mi dobry sprzęt biurowy (urządzenia takie jak kserokopiarki, niszczarki do dokumentów i inne) udało się znaleźć w http://e-intrax.pl/, maja w ofercie tez wynajem sprzętu do biura, fajna sprawa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 22, 2016 w temacie, jakim jest sprzęt biurowy warto zajrzeć też do http://infotech.olsztyn.pl/ - mają sporo promocji jeśli chodzi o drukarki i urządzenia wielofunkcyjne. Korzystamy z ich wsparcia na zasadach dzierżawy sprzętu, ale zakup też oferują. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 2, 2016 Bardzo ładne meble: http://kjk.com.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aaaaa4321 0 Napisano Listopad 2, 2016 Szukasz czujniku ruchu? Wiadomo, że elektroniczne rzeczy są bardzo drogie. Na szczęście jest sklep CoZaCena, który takie gadżety ma w naprawdę niskich cenach i na dodatek dobrej jakości. Można to kupić na stronie internetowej - http://www.cozacena.pl . Dostaniesz także wszystkie instrukcje i gwarancje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 9, 2016 W sferze mebli to tylko i wyłącznie stawiałbym na firmę Logan. Mają świetne meble, które wyglądają bardzo profesjonalnie. Wybór ogromny przy bardzo fajny cenach także polecam. Ja u nich zamawiałam meble do całego biura przy naszym pierwszym remoncie i jestem bardzo zadowolona :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 21, 2016 Jeśli chodzi o meble do przechowywania dokumentów i akt to na pewno idealne będą przeznaczone do tego szafy. My kupilismy takie z metalu w http://www.met-lak.com.pl/ i naprawdę możemy je polecić! Są świetne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 14, 2016 Sprawdz hurtownie.pl ;) Maja bardzo duzy wybor asortymentu i rzetelne doradztwo;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 14, 2016 Jeśli chodzi o drukarki, faksy, niszczarki czy kombajny biurowe to w ogromnej ilości ma je http://www.hicopy.gdansk.pl/ Można kupić, można wypożyczyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Tymkaa11 Napisano Grudzień 19, 2016 Jeśli poszukujesz np. przecinarek taśmowych to poszukaj info o firmie BOMAR mają jedne z lepszych maszyn w tym segmencie rynku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 8, 2017 Jak dla mnie meble od http://www.meblant.pl/ są naprawdę swietne! Od razu widać, ze są dobrze wykonane i posłuża przez wiele lat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 16, 2017 Praktycznie całe wyposażenie biura - wykładziny, meble, oświetlenie można dostać w http://interbiuro.pl/ Do tego zajmują się aranżacją przestrzeni biurowych. Nasza firma skorzystała z tej opcji i wyszło bardzo fajnie. Mamy nowoczesne, przestronne, funkcjonalne biuro. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość oszczędnościwszędzie Napisano Styczeń 30, 2017 Już prawie żadna firma nie może istnieć bez komputera, ale komputery to dosyć spory wydatek, może warto zainteresować się sprzętem poleasingowym, można znaleźć naprawdę w dobrym stanie i za nieduże pieniądze, proszę przeczytać http://www.moje-life.pl/biznes/sklep-z-komputerami-poleasingowymi-sposobem-na-biznes/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Reliaton Napisano Luty 28, 2017 W firmie ważne są też porządne krzesła, w końcu muszą trochę przeżyć, o takich proszę przeczytać w tym artykule http://panpifpaf.pl/krzesla-worker-specjalistyczne-zastosowanie/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 10, 2017 Drukarki i kserokopiarki do biura zamówiłam w firmie http://grafixbis.com.pl która również zajmuje się serwisowaniem takiego sprzętu więc mam wszystko pod ręką w jednym miejscu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 17, 2017 gość 2016.11.21 Jeśli chodzi o meble do przechowywania dokumentów i akt to na pewno idealne będą przeznaczone do tego szafy. My kupilismy takie z metalu w http://www.met-lak.com.pl/ i naprawdę możemy je polecić! Są świetne. Tu muszę przyznać rację! Bardzo dobrze się sprawdzają! Naprawdę świetnie! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 23, 2017 Bardzo mocne i dobre jakościowo magnesy znajdziesz w ofercie firmy www.euromagnesy.pl. Zamawiałam od nich magnesy neodymowe i byłam bardzo zadowolona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Yavinx Napisano Czerwiec 16, 2017 Dokładnie tak, nie można zapomnieć o meblach, a najlepsze biurowe robią obecnie w Ader Meble - polecam, bo są w miarę tanie, a świetnie wykonane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 26, 2017 Jeśli planujesz pakować dużo paczek, to zdecydowanie zaopatrz się w specjalistyczny stół, który ułatwi pracę. My wybraliśmy stoły RedSteela z www.redsteel.pl . Dzięki nim jedna osoba pakuje tyle ile normalnie pakowały dwie... Polecam, nie zawiedziesz się! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pakolo4 Napisano Lipiec 31, 2017 Nas w Poznaniu obsługuje firma Eriad (eriad.pl). Papier firmowy, tonery do drukarek, długopisy, tusze itd. wszystko w bardzo dobrych cenach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Anna AderMeble 0 Napisano Sierpień 24, 2017 Dzień dobry, reprezentuję markę ADER Meble, która posiada 15-letnie doświadczenie w dystrybucji mebli do pomieszczeń biurowych. Jeśli zależy Państwu na ergonomicznym i funkcjonalnym wyposażeniu miejsca pracy, zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą na stronie: www.meble-ader.pl. Jeżeli będą mieli Państwo dodatkowe pytania zachęcam do bezpośredniego kontaktu tel. 71 357-13-19 lub mailowego: biuro@meble-ader.pl Pozdrawiam Anna Wojech, Doradca Klienta ADER Meble Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość tekla62 Napisano Wrzesień 12, 2017 Jak chcesz kupić coś dobrego i sprawdzonego, a nie przepłacać to warto zerknąć na propozycje na: https://aukcje.efl.com.pl/AuctionList/Komputery-biuro-telekomunikacja . Mają tam godne uwagi propozycje różnego rodzaju. Idealne rzeczy na start dla firmy, gdzie nie trzeba dużo płacić, a stan ich jest idealny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość zuzannaaaaa Napisano Październik 1, 2017 Jeśli chodzi o wybór drukarki, to warto sobie zerknąć w pierwszej kolejności tutaj http://drukwfirmie.pl/5277-druk-led-wyprze-atrament-z-biur . Jest tam ciekawy artykuł na temat drukarek atramentowych i ledowych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach