Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Znacie sie na Excelu? Wyszukiwanie wpisow

Polecane posty

Gość gość

Czy ktos z was wie jaka funkcje zastosowac, zeby wyswietlac np. co 10 wiersz w dokumencie? NIgdzie nie moge znalezc, pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Prosze, nie mam juz sily do tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość Kobieta lat 25
Nie ma raczej takiej funkcji. Wstaw kolumnę przed danymi i ponumeruj od 1 do 10 i dalej od 1 do 10, wstaw filtr i zaznacz, że chcesz wyświetlić tylko wiersze z 10tką ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Możesz skorzystać np. z czegoś takiego jak formatowanie warunkowe w Excelu. Dzięki temu możesz wyróżnić np. 10 wybranych wartości. Całkiem nieźle i w miarę przystępnie opisane jest to w poradniku i szkoleniu dostępnym na http://jakubfrankiewicz.eu/produkt/excel-dla-zawodowcow/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Idź na forum o excelu, tu raczej nikt Ci nie pomoże nawet jak to jest do zrobienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość celestinas
Ja już potrzebuję Excela dla zaawansowanych, ale spodobał mi się kurs: "Od faktury do deklaracji” - Comarch ERP Optima KP".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×