Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Global1281

Koszty wesela: organizacja własna a wynajęty lokal weselny

Polecane posty

Witam wszystkich. Wraz z moją narzeczoną planujemy wesele na 2016 r. i co chwila "kłucimy się" o to gdzie i jak je zorganizować. Potrzebujemy informacji jaki jest koszt wesela robionego własnymi siłami (kucharka i artykuły żywnościowe). Wesele planujemy na 160 osób, koszty stałe (suknia, orkiestra auto, kościół, garnitu itp. ) to około 20000. Po przeliczeniu wszytskich kosztów w lokalu wychodzi nam 47000 za jeden dzień. Prosze o informację ile wyszło zorganizowanie wesela 2 dniowego np w remizie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie ośmieszajcie się z tą remizą i zorganizujcie wesele w jakimś lokalu, w dzisiejszych czasach tylko wieśniaki i ludzie naprawdę skąpi organizują wesela w remizach. Byłam raz na takim weselu i nigdy więcej nie pójdę jeżeli nie będzie zorganizowane w normalnej restauracji, jak na dzisiejsze czasy przystało. Sama ugościłam moich gości weselnych w trzygwiazdkowej restauracji (oczywiście nie chodzi tu o "gwiazdki", lecz poziom restauracji) i zaproszenie mnie oraz innych gości do remizy jest uwłaczające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
po co robić wesele w remizie, w lokalu są inne modne alternatywne rozwiązania np. ognisko, garden, etc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lola11111
My wynajęliśmy salę (nie remizę) + catering. Za koszt wesela z orkiestrą i fotografem na 85 osób zapłaciliśmy niecałe 19 tysięcy. Jedzenie było lepsze, tańsze i w większych ilościach niż w restauracji (wiem o czym mówię, bo nasz znajomy , szef kuchni do dziś nie może się temu nadziwić). Garnitur 2 tysiące, sukienka 3 tysiące, auto to nie więcej jak 2 tysiące (choć my mieliśmy swoje, tyle co kupione przed ślubem). Skąd więc wzięliście te 50 tysięcy? PS: byłam na weselu w restauracji i ciesze się, że zdecydowaliśmy się na tą opcję ;) A i nikt nie powie, że wesele było wieśniackie. Eleganckie i z takim smakiem, że większość restauracji się umywa. To czy będzie eleganckie i jak wyjdzie - zależy tylko od Was.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nam wesele na 130 osób+ wszystkie inne koszty(suknia, fryzjer, noclegi itp) wyszło ok 42-43 tysięcy. Więc 47000 to nie przesada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość global1281
Pytam z ciekawosci. Mamy wstepnie zamowiony lokal,ktory daje mozliwosc wlasnej kucharki i gotowania wszystkiego na swoj sposob swoimu silami. Interesuje mnie ile wynosi przyblizony koszt od osoby w takiej sytuacji bo jesli nie ma wielkiej roznicy to chybia zrezygnujemy z tego i wykorzystamy opcje gotowizny w innym lokaly. Ps. Jesli ktos uwaza ze wesele w remizie to obciach, oznacza to ze albo jest zmanierowana paniusia z wielkiego miasta albo nie widziala nowo odremontowanego domu strazaka przystrojonego przez profesjonalustow. Popatrz jak taka sala wyglada i potem syp epitetami o wiesniactwie. Pytalem o koszty a nie poczucie elegancji itp. Przepraszam za brak polskich liter ale pisze z telefonu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My robimy wesele w remizie i uwierzcie mi, że będzie dużo lepsze niż w sztywnej restauracji :) Dekoracja będzie wręcz nieziemska, będą lampiony, kryształy, zamawiamy też okrągłe stoły :) jeżeli dla kogoś jest to uwłaczające, to lepiej, żeby faktycznie nie przychodził, bo nie potrzebuje snobów na swojej imprezie :) Drogi autorze, jeżeli pytasz o koszt jedzenia we własnym zakresie to już Ci to fajnie przedstawię. Wesele w tym roku pod koniec września na 100 osób. Koszt kucharki + 2 pomoce kuchenne + 3 kelnerów = 2600zł Jedzenie : MIĘSO: (danie główne - 6 rodzai mięsa do wyboru, + 3 dania ciepłe, + stół wiejski z udźcem, kabanosami, kiełbasami, pasztetami i wszystkimi innymi wyrobami) = 1800zł WARZYWA + OWOCE = 600zł INNE PRODUKTY SUCHE (typu kawa, herbata, cukry, mąki, oleje itp.) = 1000zł CISTA = 1000zł TORT = 500zł Za jedzenie + kucharki płacimy łącznie 7500zł - na pełnym ful wypasie !!!! Do tego oczywiście doliczcie alkohol, my zapłaciliśmy za : wódkę czystą, wino czerwone wytrawne i pół wytrawne, wino białe półsłodkie, martini, piwa i szampany = ok 3000zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czyli wychodzi nam za przysłowiowy talerzyk 100zł w restauracji nie znajdziecie taniej niż 200-250zł / za talerzyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
remiza strażacka często stojąca pośrodku miejscowości , pośród innych domów nie jest miejscem na organizowanie głośnych uroczystości . Mieszkam naprzeciw takiej remizy i dwa razy wzywałam policję żeby zrobiła porządek z hałaśliwymi gości , którzy jak sobie popiją to im się wydaje ,ze wszyscy muszą wysłuchiwać ich wrzasków . Jak ktomuś sie wydaje ,ze oszczędzi swoją forsę kosztem sąsiadów remizy niech się liczy , że to nie są już takie czasy jak za komuny i ludzie wiedzą , że nie muszą wysłuchiwać imprez organizowanych pod ich oknami ..teraz żeby zrobić wesele w takiej sali musi ona spełniać wiele wymagań a jednym z nich jest lokalizacja .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a tak na marginesie, mówisz, że planujecie wesele na 160 osób, to weźcie pod uwagę żeby zaprosić co najmniej 200 osób., albo i więcej. My zaprosiliśmy 156osób, a przyszło tylko 93...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lola11111
My za osobę płaciliśmy 140zł, w tym był tort, ciasta i owoce. Niestety w większości restauracji ceny wynoszą powyżej 200złotych bez ciast owoców a zwłaszcza bez tortu. Poza tym stoły uginały się od jedzenia. Po weselu jeszcze nam tyle zostało, że obdzieliliśmy całą familię, a sami do dziś (ponad miesiąc od wesela) obiady mamy weselne :P Zamrażarka pękała w szwach :D Zdecydowanie polecam trochę się nabiegać, żeby zgrać to wszystko i zająć się samemu organizacją. Restauracje nie zawsze są najlepszym wyjściem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
do gościa mieszkającego pod remizą - heheheh generalnie to mnie bardzo rozbawiłaś :D na pewno młodzi będą się przejmować tym, że mieszkasz obok :D haha, wiadome jest to, że jest wesele i żadnej policji nic do tego :) Oczywiście, jeżeli goście nie wchodzą Ci na posesję ! bo jeżeli wchodzą, to trzeba się zwyczajnie ogrodzić :) Ale uwierz mi, że gdybyś wezwała Policję na moje wesele to byłby dobry ubaw, bo znam cały komisariat w pobliskim miasteczku, a na naszej imprezie będą same szychy zarządzające tym miasteczkiem :) Więc generalnie mogłabyś mnie w dupę pocałować i polizać :) i jeszcze załatwiłabym ci wysypisko śmieci pod bramą jakbym miała na to ochotę :) Uważaj z kim tańczysz, bo ten parkiet bywa śliski :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dokładnie tak , uważaj kto mieszka kolo remizy . ja mieszkam i nie pozwolę na żadne wieśniackie oszczędności kosztem mojego spokoju :) nie stać cię na wesele w lokalu do tego przeznaczonym ? to zrób sobie przyjęcie w ogródku :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
haha moim zdaniem to powinnaś się przeprowadzić jak Ci nie pasuje :) od wieków ludzie robili imprezy w remizach, przyjęcia lokalne też są w remizach i nikt nie narzeka, tylko jakaś stara niew******** dewotka, której zawsze jest źle - taka prawa !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pm sierpień
myśmy mieli robić w remizie już nawet mieliśmy termin zarezerwowany, ale zrezygnowaliśmy i robiliśmy w pięknej restauracji. nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę że robiliśmy w restauracji. lokal piękny możliwość wynajęcia pokoju dla gości. wesele na 80 os. około 30 tys. w remizie zapłacilibyśmy podobnie a pewnie narobiliśmy jak głupi, a tak to przychodzisz wszystko przygotowane nigdy w życiu nie zamieniłabym tego na remizę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość global1281
Dzieki za naswietlenie sytuacji. Wesele bedzie w nowoczesnej sali weselnej ale przygotowywane przez nas. Zapraszamy 200 osob z czego realnie moze byc 180 a przewidujemy 160-170. Za dwa dni wesela chcemy lacznie zaplacic 45 - 47 tys. zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja byłam w lipcu w remizie i muszę powiedzieć że byłam zadowolona ładna sala było dużo miejsca(bywałam w restauracjach gdzie dobrze nie szło usiąść było tak ciasno) jedzenie dobre i ludzie dobrze się bawili ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A my będziemy mieć wesele w czterogwiazdkowym hotelu. Sami z narzeczonym finansujemy i stwierdziliśmy, że zamiast spędu najdalszej rodziny i znajomych zrobimy takie na 55-60 osób, ale niech będzie elegancko. Nie liczymy, że się zwróci. Pieniądze są nieważne, z alkoholem (All Inclusive) jest 300 zł od osoby. Mamy na przyjęcie budżet w okolicach 20 tys. zł, a więc wystarczy. I będzie nas cieszyć, jak goście będą się dobrze bawić. A prezenty - niech będą nawet symboliczne, z darowanego jeszcze sie nikt nie dorobił, leoiej pomyśleć, jak samemu pieniądze zapracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość magda906
Lokal spoko ale do tego catering nie kucharki. Taniej a do tego szybko i sprawnie. Jeżeli by ktoś chciał dobry catering w okolicach Częstochowy to zerknijcie na firmę Yellow Catering , więcej poczytacie na http://www.yellowcatering.pl .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość BeataLegionowo

Moja znajoma ma rodziców którzy mają bardzo duży dom a raczej wille i postanowili, że zrobię  nieduże wesele własnie w domu u rodziców. Przyznam, że byłam dość specyficznie nastawiona do tego pomysłu  ...jak to w domu?.  Moja znajoma poprosiła mnie o pomoc w załatwieniu cateringu, namiotu bankietowego i tym podobne. Przyjechałyśmy do jej rodziców żeby wszystko wymierzyć o obliczyć i dom a raczej rezydencja była w sam raz na przyjęcie 60 gości. Bez wahania zadzwoniłam  do firmy z Otwocka J.B. Catering, która specjalizuję się w wynajmie stołów, krzeseł, zastawy, namiotów i tym podobne i wszystko zamówiłyśmy. Powiem wam, że to było najpiękniejsze wesele......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×