Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość amma22

Jakie są miesięczne koszty prowadzenia firmy?

Polecane posty

Gość amma22

Chodzi mi o jednoosobową działalność. E-biznes, więc praca w domu. Jakie są przybliżone koszty: podatki, księgowość, hosting itd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ktoś może się podzielić własnymi doświadczeniami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
płacę za księgowość internetową w programie ifirma 55 zł ale 3 miesiące jest za free na ZUS 431 zł na preferencyjnych jak na razie ale przez to nie doliczają mi emerytury a z resztą nie mam pojęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
reszta to koszty np. za lokal jeśli takowy masz pod działalność, podatek ale tylko od osiągniętego zysku jeśli nie masz zysku nie masz podatku. Koszty zależą od prowadzonej działalności. Sama musisz policzyć na pewno co miesiąc obowiązkowy zus o którym pisałaś a reszta to już sama sobie dolicz ile za co płacisz prowadząc daną działaność. Jeśli prowadzisz ja w domu to nie masz kosztów za lokal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość amaziak
Jeśli hosting to w hekko, ale to przecież są śmieszne grosze. Wystarczające konto pod usługę firmową kupuje się za 40 zł z hakiem. Większych parametrów nie potrzebujemy, no chyba że to sklep - wtedy inna sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
koszty utrzymania firmy można spokojnie obniżyć korzystając z tańszych firm odpowiedzialnych za hosting czy domeny. W cal.pl można domenę .pl zarejestrować za 9,9zł w pierwszym roku a przedłużyć 45zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość barciak
Zobaczcie tutaj - https://www.oktawave.com/pl/ Rozliczenie w zależności od potrzeb, to już hosting nowej generacji, coś całkowicie innego niż klasyczna, dzielona usługa, wczytajcie się w temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rabatka
Pozostaje jeszcze kwestia choćby ZUSu. Jeżeli biznes mały, to księgowość możesz poprowadzić samodzielnie. Hosting lepiej wykupić dobry (np. cal.pl), zwłaszcza jeżeli swoją działalność będziesz opierał o stronę internetową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość magda906
Koszty mogą być różne, wszystko zależy od działalności. Dodatkowo warto w działalności założyć sobie infolinię telefoniczną. Infolinia TideTelco.pl to przydatne narzędzie dla przeróżnych punktów serwisowych - klient dzwoniąc podaje numer zlecenia (wybiera tonowo na klawiaturze), a wirtualny lektor podaje stan realizacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek_GDA
Dokładnie tak jak mówi osoba powyżej - koszty są różne. Nie da się powiedzieć tego z dokładnością bo bywa różnie. Jednakże ostatnio ''JA'' staram się koszty zmniejszać. Nie zwalniam pracowników gdy przychodzi kryzys ale zwalniam zbędne dodatki. To znaczy: staram się minimalnym kosztem załatwiać np. biurokracje itp. Technika idzie do przodu i inwestuj***ardziej w innowacyjność np. księgowość internetową (która samodzielnie kontroluje bez problemu) niżeli daję w łapę księgowej ;) Z własnej autopsji polecam Wam póki co przetestowany program -> http://www.systim.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Hosting? 80 zł w pierwszym roku i to z domeną - tak jest w Hekko. Akurat takie tematy związane są z naprawdę niewielkimi sumami i po prostu absolutnie nie ma po co się w nie ładować. Mylę się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Koszty utrzymania strony internetowej są dosłownie śmieszne, nawet jeśli całość będziecie mieli w solidnych, renomowanych firmach, to nic złego nie powinno się wam dziać - gwarantuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kosztów hostingów chyba nawet nie powinno się brać w takim przypadku pod uwagę, bo w jakim celu? Porządne konto hostingowe to stówka rocznie, nawet z domeną. Najważniejsze, żeby serwer działał stabilnie - koszty działalności są duże, ale na pewno nie w tym aspekcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Hosting i domena to w Hekko mniej niż 100 zł w pierwszym roku, więć akurat tego nawet nie warto rozpatrywać w kategoriach kosztów. Ważniejsze, żeby po prostu te usługi były wykupione w solidnej firmie, która gwarantuje odpowiednią jakość. Tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Domena i hosting to naprawdę śmieszne grosze - kwestia dopasowania parametrów i to wszystko. Ogólnie takie tematy nie są drogie, nie wymagające. Koszty firmy to przede wszystkim marketing, a serwery czy domeny to raczej śmieszne grosze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Hosting i domeny to śmiech nie koszty, więc tego nawet nie bierzcie pod uwagę. Konto z domeną może was wyjść dosłownie kilkadziesiąt złotych w pierwszym roku, więc o czym mowa? Tak jest w Hekko. Inne koszty to dopiero konkret.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dokładnie. Domena i hosting to śmieszne grosze. Kilkadziesiąt złotych rocznie w pakiecie. Trzymam tam wszystko od bardzo dawna, usługa działa prawidłowo - w Hekko. A największe koszty działalności to przede wszystkim marketing.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To akurat prawda - hosting i domena to śmieszne grosze. Nawet postawienie strony nie wymaga wielkiej kasy. Bardziej chodzi tutaj o dopasowanie wszystkich parametrów. Ale np. strona wizytówka naprawdę nie stawia wielkich wymagań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc
Dnia 7.02.2015 o 12:29, Gość tikataka napisał:

Warto też zadbać o bezpieczeństwo IT w firmie. Dzięki temu unikniesz naprawdę wielu problemów. Zajrzyj sobie na stronę Integrated Solutions. Oni oferują coś takiego w rozsądnej cenie. Tutaj http://www.integratedsolutions.pl/pl/oferta/security/bezpieczenstwo-it/ znajdziesz więcej informacji na ten temat.

Ogólnie warto zadbać o bezpieczeństwo informacji w firmie. Informacje i ich bezpieczeństwo to podstawa dla dobrze prosperującej firmy- każdej. Nie pamiętam już dokładnie, jak doszło do tego, że przeszedłem przez szkolenie na audytora ISO 27001, ale wiem, że dużo wniosło do mojej pracy. Od dawna przygotowywałem się do tej roli, a e-learning był ostatnią prostą, ostatnim testem. Polecam Centrum Doskonalenia Meritum jeśli chcesz zabezpieczyć swoją firmę przed "wyciekami" itp. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×