Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Elissworld

założyłam firmę i co dalej?

Polecane posty

Gość gość
No ja robiłam tak: Tania firma reklamowa i wizytówki oraz ulotki oraz karty lojalnościowe i ulotki sama poroznosiłam po osiedlu w pobliżu salonu. Co było na ulotkach? To czego nie miała konkurencja w promieniu 10 km i to w dodatku w atrakcyjnieszej cenie niż 10km dalej. Komuś było za daleko to wynajmowałam stanowisko u koleżanek w centru i umawiałam się na usługę wyjazdową. Pracując w zawodzie zawsze starałam się mieć to czego nie mieli inni-jakieś umiejętności które ciężko było opanować innym. Nigdy nie siedziałam i nie płakałam z powodu braku zainteresowania ale dziś fryzjerstwo to wybacz ale szaleństwo-przesycony rynek!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
08:51 No tak jak masz zawsze większe wymagania co do profitów z biznesu niż inni to nie pakujesz się w coś co uprawia połowa społeczeństwa czyli ,,fryzjerstwo"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zaloz profil twojego salonu na facebooku( darmowa reklama) i pielegnuj go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak można otwierać firmę, w tym przypadku fryzjerstwo i nie mieć klienteli? Jak się nie ma klienteli to się salonu nie otwiera! Można nie mieć mebli albo miotły do zamiatania włosów ale klientela to podstawa jest! Resztę możesz wziąć na kredyt, ale klientelę trzeba już mieć zanim zaczniesz myśleć o firmie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość biuromawu
Na pewno przydałaby Ci się jakaś reklama stacjonarna - np. magnes na samochodzie, by więcej osób dowiedziało się, że w ogóle istniejesz na rynku. Ktoś dobrze podpowiedział - wskazane jest byś uczyniła swój produkt unikalnym, niepowtarzalnym, przynajmniej lokalnie. Warto też istnieć online, w tych czasach znakomita większość konsumentów sprawdza ofertę wszystkich usług właśnie w Internecie. Wersja minimum to profil w Google +, wizytówka w google i ciekawy profil na fb (to możesz mieć za darmo). Wskazana byłaby strona (koszt od 500 zł), reklama w wyszukiwarce (w lokalnym biznesie od ok. 200 zł/miesiąc) + działania pozycjonujące. Polecam mawu.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Myślę, że współpraca z dobrą agencją mogłaby Ci pomóc. Bardzo fajnie byłoby nagrać dobry spot i reklamować się w internecie czy telewizji - to chyba najskuteczniejszy rodzaj reklamy. Ja w tej materii współpracuję z http://www.imperiafilm.com/ i jestem bardzo zadowolona z efektów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Myślę że reklama zewnętrzna typu miniboard też jest bardzo dobrym pomysłem na pokazanie swojej firmy. Ja mam salon kosmetyczny i zdecydowałam się ,za namową męża, o czym mi ciągle przypomina:),na zamówienie w firmie www.service-media.pl tablicy format 252x119 i w krótkim czasie wzrosła mi liczba klientek, które mówiły że właśnie z tej reklamy dowiedziały się o moim salonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My też korzystamy z oferty www.imperiafilm.com robiliśmy różne spoty reklamowe itp. Z ta firmą najlepiej nam się współpracowało, bardzo polecam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Może zacznij współpracować z jakąś agencją reklamową? Mogłoby to dobrze wpłynąć na wizerunek Twojej firmy, sprawdź np. http://emtigodesign.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kornelia

Ja swój salon fryzjerski rozkręciłam przy pomocy wypromujemy.com. Założyłam konto na instagramie, zaczęłam regularnie dodawać posty i relacje a oni zajęli się resztą. Klientek przybyło! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×