Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość stawiam czoła pierogom

Pierogi i laik. Brać się w ogóle za to, czy sobie odpuścić?

Polecane posty

Wiadomo, że można iść do sklepu i kupić prawie jak domowe, ale ostatnio dostałam od kogoś woreczek mrożonych, takich domowych, podgotowałam je, podsmażyłam i do teraz czuję ten smak. W kuchni jestem laikiem i nie wiem czy jest sens się za to brać. Z wałkowaniem nie mam żadnego doświadczenia, specjalnie na tę okoliczność kupiłam wałek, bo nawet nie miałam tego w domu. U mamy i babci też nie podpatrzyłam jak to robią, bo tego nie robiły:-P Przepisów w necie mnóstwo, a każdy podpisany jako najprostszy. Pierogi chciałam zrobić z kapustą i grzybami, bo tylko takie lubię, a farsz nie wydaje mi się być skomplikowany i bardziej boję się o ciasto. W niektórych przepisach widnieje informacja, żeby użyć gorącej wody, a w innych, że woda ma być letnia, więc jaka? Wiele razy czytałam, żeby lepiej nie dawać jajka, sama woda i mąka. Chciałabym zrobić z samej mąki pszennej, nie bawić się w drożdże i gotowane ziemniaki, bo o tym też czytałam, ale wiadomo nikt mi dokładnych proporcji nie poda. Wiem, że to takie danie, które może wyjść dopiero za którymś razem, ale jak już się narobię chciałabym, żeby to było zjadliwe. Kluski ziemniaczane też mi nie wyszły za 1 razem, a teraz są idealne, ale mimo wszystko to nie tak czasochłonne i nie trzeba wałkować jak pierogi

Gość gość
nie wiem ale jak masz ochote na mielone to zapraszam :classic_cool:

Gość gość
ale tu mam lepsze proporcje 2 i 1/2 miarki (letnia choć może być wrzątek) 1 jajko 2 łyżki oleju 560 g mąki

Gość gość
miarka to 100 ml

Gość gość wścibinos