Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kasia52

Skarga na Ryanair

Polecane posty

Witam, Piszę, ponieważ potrzebuję porady odnośnie odszkodowania/zwrotu pieniędzy ze strony Linii lotniczych Ryanair. Może znajdzie się tutaj ktoś co jest w podobnej sytuacji co ja. A mianowicie: 26.12.2014r. o 18:20 miałam lot z Rzeszowa do East Midlands (w Wielkiej Brytanii) samolot nie doleciał do East Midlands z powodu zawieruchy śnieżnej, o godzinie 20 wylądowaliśmy pod Londynem w Stansted. Pilot poprosił abyśmy poczekali do 50 minut w samolocie, może pogoda się poprawi i będziemy mogli lecieć dalej. Po 1,5h czekania zostaliśmy poinformowani, że samolot nie poleci dalej, mamy się odprawić, wziąć bagaże a Ryanair w tym czasie zorganizuje nam jakiś transport do East Midlands i do 5h będziemy na ww lotnisku. Na lotnisku w East Midlands czekał na mnie taksówkarz, który miał mnie odwieść w miejsce docelowe (120km dalej). Wysiadłam z samolotu, odebrałam bagaże z grupką osób trzymaliśmy się razem żeby się nie pogubić bo nie poszedł z nami nikt coby nas pokierował, czy poinformował co dalej. Czekając na jakikolwiek transport na lotnisku ludzie zaczęli się niecierpliwić, z biura informacji dowiedzieliśmy się, że nie będzie żadnego transportu! Mamy sobie sami zapewnić transport albo hotel, po czym Ryanair może nam odda pieniądze. Parodia! W związku z tym, że autobus miał dojechać dopiero za 5h do East Midlands mój taksówkarz odjechał, co nie zmienia faktu, że musiałam mu za to zapłacić. Nim upewnilismy się, że na pewno nie będzie żadnego transportu była godzina 23, po wykonaniu całej masy telefonów w końcu udało mi się znaleźć kogoś kto może po mnie przyjechać w środku nocy na lotnisko i to w święta. Do East Midlands z Stansted jest 220 km, i tam musiała mnie odwieść taksówka, żebym miała możliwość żądać zwrotu pieniędzy od Ryanair. po 7h pobytu na lotnisku, o 3 nad ranem przyjechał po mnie taksówkarz. Więc poniosłam koszty transportu, dodatkowego jedzenia i picia, które kupiłam na lotnisku bo nie miałam nic ze sobą, koszty połączeń i oczywiście mój czas, który uważam za cenny a dodatkowo dochodzi do tego brak zainteresowania się 200 osobami z pokładu, zero informacji, stres i wiele innych. Jakie mam szanse na zwrot pieniędzy i odszkodowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
powodzenia, będzie ci potrzebne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A co w przypadku jeśli mam rachunek od kierowcy, ale trochę taki lewy, nie rozliczył się z niego. Czy jeśli podam taki a Ryanair będzie chciał sprawdzić rachunek to czy kierowca nie będzie miał problemów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Na odzyskanie takiego odszkodowania jest 5 lat nawet. Weź sprawdź http://www.dobryadwokat.eu/. Mi pomogli uzyskać odszkodowanie za opóźniony lot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×