Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

wymiana sprzetu na gwarancji na nowy. kto ma do zawiezc do sklepu?

Polecane posty

Gość gość

Dostalam oswiadczenie z serwisu, że moge wymienic tv na nowy badz zadac zwrotu gotowki. Zepsuty tv stoi u mnie w domu a to jest 100km od miejsca w ktorym go kuplam. Czy na swoj koszt mam go zawiezc do sklepu w celu wymiany, czy tez tez sklep (gwarant) jest zobowiazany pokryc koszty mojego przejazdu? Musze przejechac 200km w obie strony, kto ma za to zaplacic? czy oni sami przyjada po moj tv?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Bardzo prosze o odpowiedź. Czy ktos się spotkał z taką sytuacją? sami zawoziliscie sprzet do wymiany na swoj koszt?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Masz dwie opcje albo go zawieść albo zażądać zwrotu kasy (przlewem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
moim zdaniem ty masz zawiezc,przynajmniej u mnie tak bylo,to ze kupilas sprzet 200 km od domu to wylacznie twoj wybor,chyba ze w umowie gwarancyjnej masz co innego,najlepiej zadzwon i zapytaj ui zrodla czyli w sklepie gdzie kupilas ale na moj gust bedziesz go musiala sama dostarczyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A kto pokrywał koszty jak jechałaś te 100 km w jedna stronę kupować ten telewizor? Niektórym to się już w d****h poprzewracało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
art. 580 paragraf 1 kodeksu cywilnego § 1. Kto wykonuje uprawnienia wynikające z gwarancji, powinien dostarczyć rzecz na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub do miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji, chyba że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady. Myslalam ze to sklep ma mi przywiezc tv na wymiane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Poczytaj szczegóły gwarancji. Teraz praktycznie wszystkie są na zasadzie door to door i transport zepsutego sprzętu klienta nic nie obchodzi. Jak tak miałam jak zepsuła mi się pompa ogrodowa. Dzwonisz do serwisu, mówisz o co chodzi, podajesz swoje dane i oni wysyłają kuriera który bezpłatnie odbiera uszkodzony sprzęt, a potem przywozi naprawiony, albo nowy egzemplarz. Nie ważne gdzie kupiłaś, może być nawet drugi koniec Polski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dzwoniłam do serwisu. Oni sie tym nie zajmują, nie wymieniają sprzetu. Trzeba udac sie do sklepu w ktorym zostal kupiony.... A kto mi zwroci koszty dostawy.. Chodzi o sklep Partner AGD RTV

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość substilivo1984hdkps
A kto pokrywał koszty jak jechałaś te 100 km w jedna stronę kupować ten telewizor? Niektórym to się już w d****h poprzewracało. Jasne http://fancyurl.altervista.org/6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A sklepowi kto by zwrócił koszty jak by wysłać do Ciebie swojego pracownika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×