Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kasiaszatanistka1994

Ile lat ma najstarsza znana wam osoba która nigdy nie pracowała?

Polecane posty

Gość gość
Znam ludzi, którzy całe życie są na utrzymaniu rodziców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
26

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
broken ma 26 lat i nigdy nie pracowała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Znam ludzi, którzy całe życie są na utrzymaniu rodziców. " A ile mają lat? Ja mając prawie 21 jestem na utrzymaniu rodziców, i mi wstyd i się źle z tym czuję, i to mimo tego, że jestem studentką dzienną. Przerażają mnie ludzie starsi ode mnie, którzy nigdy nie pracowali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
skończyła w zeszłym roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość24
Ludzie powyzej 20 rok zycia ktore sa na utrzymaniu rodzicow sa ofiarami losu bez godnosci. Jak mialem 15 lat zaczalem pracowac,a samodzielnie utrzymuje sie od 18 roku zycia. Wedlug mnie im wczesniej zacznie sie pracowac tym lepiej. Dla sierot co sie uczyły do 30 roku zycia i caly czas sępili kase od starych ciezko będzie si przestawic na z********anie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
29 lat - moj brat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"skończyła w zeszłym roku " I dalej nie ma pracy? :D a jak ja wyśmiewałam rok temu z tego powodu że taka stara, a nadal nie pracuje, to pisała, że ma tyle różnych szkoleń i praktyk, że od razu znajdzie prace po studiach, bo jest taka super :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach