Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Oszczędzanie w firmie

Polecane posty

Gość gość

Szukasz sposobu na oszczędności w biurze? Postaw na tanie zamienniki tonerów i drukarek. Dzięki zakupom jedynie sprawdzonych zamienników Twoja drukarka i jakość druku są niezagrożone. Zapraszamy do naszego sklepu http://www.toneryotwock.pl/. Prowadzimy sprzedaż zamienników wysokiej klasy gwarantujących odpowiedni druk i będących bezpiecznymi dla drukarek i środowiska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja się bardzo cieszę bo ostatnio z koleżanką znalazłyśmy fajny artykuł: http://kawito.pl/news-inf/31/woda-do-biura-obowiazkiem-pracodawcy.html w którym jest napisane, że pracodawca powinien zapewnić nam wodę w pracy. Ja jestem w niebo wzięta bo piję jej bardzo dużo w ciągu dnia i teraz nie będę musiała jej ciągać ze sobą z domu, bo przecież jednak 2 litry to trochę ciężko!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiktoria741
Mając firmę i chcąc oszczędzać warto pomyśleć o monitorowaniu samochodów służbowych. Pozwoli to na spore zaoszczędzenie pieniędzy na paliwie, Z tego co wiem firma monitoring-gps.net ma swietnej jakości lokalizatory gps. Jak chcesz to zobacz sobie ich ofertę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość milo453
Oszczędzać można na najdrobniejszych rzeczach. Mało kto wie jak dużo można zaoszczędzić wybierając dobre sprzęty biurowe. Np. drukarki Epson z systemem ITS http://www.epson.pl/inktanksystem są bardzo wydajne, pojemniki z tuszem do nich są bardzo tanie, a przy okazji są także energooszczędne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja tu www.czarnynabialym.pl kupuję tusze i tonery i też oszczędzam na tym. Ich materiały eksploatacyjne zapewniają dużą wydajność, są świetne jakościowo i właśnie niedrogie. Ta firma też dba o środowisko. Przekazuję do nich zużyte kartridże a oni je utylizują. Firma zdecydowanie godna polecenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karin83
Milo, a jak tanie są te pojemniki z tuszem do Epsona? Bo niestety oryginalne tusze zazwyczaj są bardzo drogie i często ich koszt jest porównywalny z zakupem nowej drukarki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liczkaa
koszty eksploatacyjne możesz też obniżyć zamieniając oryginalne tusze na zamienniki, ja w domu korzystam z zamienników activ jeta i uważam, że sporo dzięki temu sporo oszczędzam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość manika76
Wszelkiego rodzaju ulgi, z których przedsiębiorca może skorzystać generują duże oszczędności. Często przedsiębiorcy nie mają o nich pojęcia. Tutaj http://aty.pl jest serwis ekonomiczny, na którym znajdują się artykuły dla przedsiębiorców oraz porady podatkowe i księgowe. Warto tam zaglądać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosia877
Jak chce się kupować dla firmy, to warto kupić teraz w Epson i otrzymać dodatkowo subskrypcje MS Office Personal 365 za darmo za zakup modelu z strony: http://www.epson.pl/msoffice . Wybór różnych modeli jest dosyć spory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość polinka89
To prawda model L365, L 1800, L655 super nadają się do firm, nie są aż takie kosztowne a funkcjonalne i oszczędne. Z tego co widziałam są na tej liście promocyjnej, posiadają one systemem ITS więc może też otrzymasz zapas tuszu na dwa lata i gwarancję dłuższą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jolka566
Widzę, że fajne te promocje ma teraz Epson, ale do kiedy one są ważne? Czy mają jakieś ograniczone ilości danych drukarek w danym czasie? I jak to kupuje i tak od razu mam wszystkie gadżety dodatkowo do zakupu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Meliks
Oszczędność jest spora gdy się stosuje zamienniki, ja w swoim biurze kupuje zawsze zamienniki tonerów do swojej drukarki od producenta dobretonery.pl, za oryginały bym płacił dwa razy tyle a jakość taka sama.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość LuLur
Dużo oszczędza się na rzeczach pozornie tanich. Np. takie drukowanie, na które wielu już tu zwróciło uwagę - niby wydrukowanie jednej kartki nie kosztuje dużo, ale wiadomo, że drukuje się w firmie sporo... Dlatego zmiana drukarki na bardziej oszczędną, odpowiednim tusz i system do zarządzania tym wszystkim dużo zmienia. U mnie w firmie się używa Documastera. Ogólnie rzecz biorąc jest to urządzenie do zarządzania drukowaniem (więcej informacji można przeczytać na http://euroimpex.pl/), pozwala przewidywać, analizować koszty drukowania... Bardzo wygodne narzędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sknerus
cięcia budżetowe w firmie często dotykają takich rzeczy jak tusze/tonery, papier, czy zwykłe mydło, ale tak na prawdę problem rozwiązałoby zakupienie bardziej wydajnych produktów, a nie zakup tych tanich, gdyż często jest tak, że na jedną jednostkę wydajnego i pozornie droższego produktu zużywamy dwie lub więcej jednostek taniego zamiennika i w ogólnym rozrachunku przedrażamy, na pewno warto przeliczyć i porównać, przeczytajcie też tutaj: http://www.ktotopotrafi.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marakujka22
Przy firmie produkcyjnej czy usługowej, generalnie takiej która ma większe zużycie mediów możesz pomyśleć o zmianie sprzedawcy prądu czy gazu. Zobacz sobie na ile to jest opłacalne w przypadku energii elektrycznej: http://www.sukcesmagazyn.pl/artykul/1278151.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość luiza29
Tutaj http://poradnikprzedsiebiorcy.pl/pobierz/umowy warto sobie zerknąć. Znajdują się tam wzory umów oraz innych dokumentów. Można je pobierać bezpłatnie i bez limitów. Dodatkowo wszystko opisane jest przez prawników przystępnym językiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A może by zainwestować w jakiś system do zarządzania ludźmi czy magazynem. Tak, aby na podstawową pracę nie marnować czasu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lolek

My oszczędzanie w firmie rozpoczęliśmy od pewnych inwestycji, mianowicie od zakupu monitoringu GPS w pojazdach. Postawiliśmy na TransMobil i po pierwsze mamy większe oszczędności na paliwie (nawet złapaliśmy kierowcę, który podkradał co nie co dla siebie), optymalizujemy trasy pojazdów, przez co dostawy są szybsze, a dodatkowo mamy na bieżąco wiedzę na temat tego co dzieje się z pojazdami. Same plusy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamil

Też sporo zaoszczędziliśmy na zainstalowaniu systemu GPS (też transmobil-gps.pl) i jesteśmy bardzo za!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Grzegorz

U nas w firmie budowlanej sporo zyskujemy na monitoringu GPS pojazdów, gdyż mamy stałą kontrolę nad zużyciem paliwa, a także mamy pewność, że pojazdy są bezpieczniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość antek
Dnia 23.09.2019 o 19:00, Gość Grzegorz napisał:

U nas w firmie budowlanej sporo zyskujemy na monitoringu GPS pojazdów, gdyż mamy stałą kontrolę nad zużyciem paliwa, a także mamy pewność, że pojazdy są bezpieczniejsze.

Dokładnie, my mamy podobnie, a korzystamy obecnie z rozwiązań od TransMobil. Sprawdzają się naprawdę świetnie i można na nich liczyć w razie problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×