Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Komputer niekumata

Polecane posty

Gość gość

Jakby to zacząć. Mam wykształcenie wyższe i mogłabym starać się o pracę w biurze, ALE... No właśnie. Tam wymagają biegłej znajomości komputera. Dla mnie nazwy "word" czy "ms office" brzmią magicznie. Informatykę i to kiepską miałam ostatni raz naście lat temu i nic nie pamiętam. Natomiast mogę napisać tyle, że jestem w stanie sklecić dokument, napisać pismo (już nie chodzi o stronę merytoryczną, bo w tym jestem całkiem niezła) Rzeczy typu pogrubienie czcionki, zmianę rozmiaru czcionki, przechylenie, akapity, numeracja, nawet tabelki jestem w stanie wstawić :D Wiem jak zapisywać, edytować. I teraz mam dla mądrzejszych pytanie. Czy to wszystko wystarczy, znajomość tego co wymieniłam, aby starać się o pracę w biurze? Czy ms office i word to jednak coś więcej? (proszę mnie nie atakować, dla młodych to pikuś, ja już mam "swój wiek")

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Z tego co wiem, to może być nieco za mało. Ale zajrzyj na stronę microsoftu (https://support.office.com), tam są darmowe szkolenia z obsługi. Możesz spokojnie kilka takich zrobić sama w domu i szybko się nauczysz znacznie więcej. Nie przejmuj się, problemy z obsługą oprogramowania biurowego ma więcej osób, niż sądzisz. Powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dziękuję za informację, zaraz zaglądam do linku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
O! Dzięki, bo tam nie mogłam się za bardzo odnaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darmowych kursów obsługi pakietów biurowych jest w necie mnóstwo - więc nie będzie się tego trudno nauczyć. Podstawą jest tu MS Word, czyli edytor tekstowy oraz MS Excel, czyli wykresy, zestawienia, proste bazy danych. Jak to opanujesz to możesz nauczyć się MS Access - bardziej skomplikowane bazy danych - ale to jest już trochę trudniejsze i pewnie nie będzie już wymagane. Pobierz dema tych programów i przez 30 dni spokojnie będziesz mogła na nich ćwiczyć. Jeśli skończą się te 30 dni to możesz zainstalować darmowe odpowiedniki tych programów, czyli Open Office Writer, Calc, Base.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ok. wezmę rady do siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×