Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

24 lata nadal jestem samotna ;(

Polecane posty

Gość gość

Mam już tego dość. Mam strasznego doła od kilku dni. Po prostu nie mam znajomych, przyjaciół dobrych, nikt nie ma dla mnie czasu tak naprawdę! ;( od czasu do czasu spotkam się ze znajomymi na imprezie, co tydzień chodzę grać w siatkę ale co z tego? nie mam faceta :-( mam już dość ;-( dziś podeszłam do jednego znajomego pytam się czy wracamy razem do domu bo idziemy w tą samą stronę, a ten zwiał z inną koleżanką. Potem poszłam odebrac tableta z naprawy i zagadywałam gościa który to naprawiał ? tez nic... nie wiem co mam robić, nikt sie mną nie interesuje ;-( każdy już od dawna ma swoje życie, ja jestem sfrustrowana. czekam na pomoc waszą, co zmienić w swoim życiu?????? studiuję, pracuję, jestem sama jak palec!!!

Gość gość
umowisz sie ze mna na randke

Gość gość
jestem zadbana, może nie mam super twarzy ale figurę już tak. Mam strasznego doła już któryś rok z kolei. Moje koleżanki kogoś mają a ja nikogo. Moi koledzy na imprezy zapraszają swoich wolnych znajomych dla mnie, żebym ich poznała. Boję się że z desperacji zacznę chodzić z mężczyzną którego nie kocham, bo już jestem załamana. Chciałabym poznać kogoś, zakochać się, a nie kierować się desperacją. Jest mi bardzo źle. Co ja mam zrobić. Jeszcze dziś dostałam takiego podwójnego kosza, to już w ogóle się czuję do d__y. eh...

Gość gość
przemo to dopiero jak ty musisz capić że sam jesteś, bo ryj to masz faktycznie obleśny :o debil z ciebie po prostu, nie dziwie się że nie masz kobiety, jesteś po prostu pusty

Gość gość
umowisz sie ze mna na randke? skad jestes?

Gość gość i kość
Nie martw się jesteś jeszcze młoda skąd jesteś ...?

Gość gość