Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

brak okresu przy tabletkach anty

Polecane posty

Gość gość

Hej, biore tabletki antykoncepcyjne Levest. Od 3 dni spoznia mi sie krwawienie, poza tym nie mam nawet objawow nadchodzacego okresu (bol piersi, brzucha, przemeczenie). Czuje sie normalnie. Mam bardzo malo sluzu (ale jak juz sie pojawia, jest gesty i bialy - sladowe ilosci). Ponadto od 3 dni mam okropna migrene. W drugim tygodniu brania tabletek zapomnialam jednej, ale podazalam za instrukcja z ulotki i nie uprawialam seksu przez nastepnych 7 dni. Pozniej uprawialam seks raz, ale byl to stosunek przerwany. Czy jest jakiekolwiek prawdopodobienstwo zajscia w ciaze w takim przypadku? Na test chyba jeszcze za wczesnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ktos cos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlasnie po to jest przerwa w braniu tabletek żeby sprawdzic czy nie jest sie w ciazy. zrob test - powinnien juz byc wiarygodny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Juz po sprawie, wlasnie dostalam krwawienia :) nigdy sie tak nie cieszylam z okresu! :) ale dzieki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×