Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

czy ktoś potrafi?

Polecane posty

Gość gość

Witam, Czy jest na forum ktoś kto potrafi projektować wnętrza i zechciałby pomóc? Mam przyjacółkę której chciałabym zrobić niespodziankę. Sama niestety nie znam się na projektowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dodam tylko, że będzie to niezłe wyzwanie, bo pokój jest malutki, nieustawny a powinien być funkcjonalny dla niemowlaka i 6latki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kup jej normalne mieszkanie... 6-latka z niemowlakiem w jednym pokoju? kogoś pogrzało, i to zdrowo :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Super, naprawdę na taką radę czekałam. :P jak by można było to inaczej rozwiązać to pewnie nie musieli by być razem ale na nowe mieszkanie jej nie stać (mnie też niestety) a szkoda bo chętnie bym jej w ten sposób pomogła. ..... Pozostaje zatem tak zaprojektować pokój aby to wszystko miało rację bytu. Może więc znajdzie się ktoś mądrzejszy...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie da się... wspóistnienie niemowlaka i kilkulatka jest NIEMOŻLIWE... jak ona to sobie wyobraża? małe będzie wyło, a starsze przy tym spało albo się uczyło? starsze zechce się pobawić z koleżankami a małe wtedy co, do piwnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a ile m ma ten pokoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pokój malutki, ale nieustawny :( to najgorsze. Poza tym ja sie wychowałam z dwójką rodzeństwa na 32 metrach i żyje. Wiec się da. Chodzi o to żeby było to jak najwygodniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość