Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kasiaszatanistka1994

Zauważyłyście że osoby z marginesu społeczeństwa albo bardzo głupie nigdy

Polecane posty

ale muszę przy okazji przyznać że sporo fanów metalu jest z rozbitych rodzin, rodzin z problemami, ale takiej typowej patologii w roli fanów rocka/metalu nigdy nie widziałam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kasiu, zrozum że metal jest tylko drogą, która doprowadzi cię do Królestwa Nocy, a tam staniesz się moją wampirzycą i będziesz należeć do mnie na zawsze :) Będziesz moją Damą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak byłam młoda to słuchałam Genesis Quenn i Yes ale nie jestem znawcą muzyki może dlatego że mam swoje lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Aleś durny, toś durny! Wedle powiedzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kto wg. twoich kryteriów to margines albo głupi?Do jakiej szufladki wsadzisz syna lekarzy,który nie skończył nawet liceum,z powodu nałogów,wagarów,ucieczki z domu na metalfesty różne,teraz na odwyku.Mieliśmy takich w liceum.Rodzice prawnicy,lekarze,a dzieci nieuki i degeneraci,nawet na studia nie poszli.Nie dlatego,że słuchali rocka i metalu,chyba głupota,złe towarzystwo,nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to jest akurat fakt, wszystkie patologie jakie znam słuchają techno, rapu, disco albo dody :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Bo ty jestes inteligentna profesorka i sluchasz metalu tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach