Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

czy faktycznie powinnam się czuć gorsza?

Polecane posty

Gość gość

bo niestety tak się czuję. Myślę już co zmienić ale od początku- studiuję na 2 roku (nie ma znaczenia co, nie chcę aż tak się ujawniać). Dodatkowo chodzę jeszcze na zajęcia dodatkowe z języka. Nigdy nie pracowałam. Teraz rozglądam się za praktykami. W wakacje mam zamiar zrobić 1 lub 2 kursy i może tez podjąć jakąś pracę. I mam wrażenie, że nic nie robię tak naprawdę. Mimo, że się uczę bo dobrze jest mieć stypendium. Ciągle słyszę, że tutaj ktoś jedzie gdzieś do pracy, tutaj jakieś inne zajęcia i strasznie mnie to przygnębia jakoś. Poza tym ja nie umiem się tak ''przepychać''. Mam taki pewny niepokój- że sobie nie poradzę, zawiodę pracodawcę, że nie znam ang tak jakbym chciała. Poradźcie coś :(

Gość gość
heh, ja nawet stypendium nie mam (5% na kierunek to jednak nie dla mnie). mam praktyki jedne tylko, jakieś wolontariaty, ale to badziew, w życiu pracowałam w sumie tylko 9mcy. w te wakacje nic nie zrobię bo będe leżeć w szpitalu (chuj wie kiedy więc cięzko cokolwiek zaplanować). ale jakieś poczucie bycia gorszą mi przeszło - jeszcze się obie napracujemy, każdego to czeka. a póki nie wykorzystuje się do cna najbliższych, nie wymusza pieniędzy itp to nie ma wg mnie problemu.

Gość gość
tylko ja się boję, że jak przyjdzie do tej pracy to jej nie będzie i dlatego już chcę myśleć o doświadczeniu. Wiesz, ja nie studiuję jakiegoś super prestiżowego kierunku, wręcz przeciwnie w opinii innych ale to moja największa pasja i nie wyobrażałam siebie nigdy nigdzie indziej. Mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę. Pocieszam się, chociaż to bardzo nie w porządku chyba, że inni znajomi dopiero pod koniec studiów myśleli o pracy, stażach i wszystko im jakoś wyszło. Takie marne pocieszenie.

Gość gość