Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bezradny gość

Pomocy ! Poblem z laptopem...

Polecane posty

Gość bezradny gość

Mam taki problem : Kupiłam laptop przez internet i teraz się zepsuł, chciałam wysłać go do serwisu ( jest jeszcze na gwarancji) lecz na karcie gwarancyjnej nie ma pieczątki ani podpisu sprzedawcy. Wcześniej nie zwróciłam na to uwagi i teraz nie wiem czy mi go przyjmą. Poza tym nie wiem gdzie go wysłać do serwisu ani co z nim dalej zrobić.... POMOCY !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Karta gwarancyjna nie ważna, adresu serwisu technicznego nie ma... no cóż, chyba musisz kupić jeszcze jeden laptop :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość margos546
Hmm no to do zwykłego serwisu. Wiem że tutaj jest serwis komputerowy kraków http://aries-krakow.pl/serwis-komputerow . My kiedyś oddaliśmy laptopa do naprawy ale serwis techniczny bo mial jeszcze gwarancje, to nam go jeszcze bardziej zepsuli i nie obyło się bez dodatkowych kosztów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A paragonu nie masz? Nie wiesz od kogo kupiłaś? To był nowy, czy używany? Jak nowy, powinnaś mieć paragon i w sklepie byś się dowiedziała, albo dzwonisz na infolinię marki laptopa i cię dalej pokierują ale płacisz. Mówisz że jest na gwarancji. Skąd wiesz jak nie masz daty ani pieczątki, niczego? Jaka to marka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Agi777
Udaj się na ul.Szlak 47 Kiedy ja miałam problem ze swoim laptopem to zrobili porządek w dwa dni. Profesjonalna i miła obsługa!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×