Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

REKLAMA STYMEN

Polecane posty

Gość gość

co sądzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Reklama telewizyjna Stymen zawiera treści seksualizujące i dyskryminujące ze względu na płeć. Promuje również naganne wzorce zachowania. Reklama pokazuje miejsce pracy. Występuje w niej mężczyzna (domyślnie menadżer-szef) ubrany w garnitur, który podkreśla jego status i profesjonalizm. Równocześnie aktorki występujące w reklamie (domyślnie pracownice) są ubrane w zupełnie inny sposób, nieodpowiadający miejscu, w którym się znajdują. Stroje mają na celu podkreślenie ich seksapilu i co najmniej w odniesieniu do dwóch aktorek nadają się raczej do klubu nocnego, a nie do biura, w którym toczy się akcja. Seksualizujący wizerunek kobiet jest podkreślony przez gesty i ruchy aktorek. Na końcu reklamy, domniemany szef oddala się razem z aktorkami, a hasło na końcu „jesteś zawsze gotowy” sugeruje, że szef jest gotowy do seksu z pracownicami. Reklama promuje styl zachowania, który nie jest odpowiedni dla miejsca pracy i ociera się o molestowanie. Pokazuje mężczyznę w roli szefa i macho oraz kobiety w roli pracownic, które są gotowe na seks z szefem, co podkreśla ich ubiór, gesty i zachowanie. Reklama przyczynia się do promocji negatywnych stereotypów, zgodnie z którymi kobieta w miejscu pracy może być traktowana jako obiekt seksualny, a nie jako pracownica, za którą stoi profesjonalizm, odpowiedni ubiór i zachowanie. Reklama więc utrwala stereotypy i jest dyskryminująca kobiety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja nie zwróciłem na ten aspekt uwagi ale na ładne biusty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pewnie burzą się aseksualne laski, które wkurza widok śliniących się facetów i są zazdrosne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Reklama przyczynia się do promocji negatywnych stereotypów, zgodnie z którymi kobieta w miejscu pracy może być traktowana jako obiekt seksualny xxx kobiety lubią byc traktowane jak obiekt seksualny i żywy inkubator rozpłodowy, więc w czym problem ? najpierw chodzicie pół nagie po ulicy, w szortach, miniówach, jak lafiryndy a potem płaczecie, ze traktują was jak obiekty seksualne i chca tylko seksu, gdzie tu logika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
"Pewnie burzą się aseksualne laski, które wkurza widok śliniących się facetów i są zazdrosne." No tak, bo przecież każda marzy o dawaniu d**y na prawo i lewo :D Jestem facetem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Poszło całe zażalenie, a reklama nadal po telewizji lata XD xxx to stowarzyszenie to katoliccy dewianci to raz, a dwa mamy rzekomo wolność, wg mnie każda reklama jest dozowolona o ile nie pokazują na ekranie ruuuchania, ćpania. Gorsze są reklamy promujące alkohol, czy wiesz ze alkohol jest bardziej uzalezniającą i gorszą uzywką niz heroina ? dlaczego te szmaty nie protestują przeciwko browarom ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak nie protestują, swego czasu był zakaz reklamowania piwa przed godziną 23 :D a w ogóle to oni sobie też na pewno lubią chlapnąć. Reklama Stymenu mnie obrzydza, ale to pewnie z racji mojej awersji seksualnej (z powodów personalnych). Nie chcę, nie patrzę. I tyle o :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a mi w ogole ta reklama nie przeszkadza i mnie nie oburza :) wy oburzeni nie rozumiecie pewnej rzeczy, reklama jest świetna pod wzgledem marketingowym, dlaczego ? bo jest skierowana do typowego przeciętnego faceta w wieku 35 plus który ma problemy z erekcją, do faceta raczej niezbyt inteligentnego, typowego Kowalskiego, bo inteligentny szuka pomocy u lekarza np urologa lub seksuologa. Taki typowy Kowalski musi miec podane wszystko na tacy, facet w garniturze bierze Stymen, seksowne sekretarki go podrywają i on je, bierze Stymen i moze dymac. To samo z reklamą Calominalu, celowo wybrali faceta z wadą wymowy, dzieki temu ludzie zapamietali reklame, poza tym nazwa CALOminal i wada wymowy CALOlie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Eeej ale to ma sens :D nie od dzis mowi sie "reklama dzwignia handlu", a i do kogo skierowane sa reklamy jak nie, za przeproszeniem, do debili? Inteligentny czlowiek siegnie po rozwiazanie inteligentne, a nie po nic nie warte gowno z reklamy (nie mowiac o tym, ze nie nabierze sie na to, ze w kazdej firmie prezes dyma sekretarke XD). Niemniej jednak, te wywalone cycki sa z deczka niesmaczne :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tępe kurwy awansują przez dupę. Potem się dziwić, że mamy biurokrację, skoro w urzędach same mało inteligentne worki na spermę siedzą. Reklama samą prawdę przykrą pokazuje :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A próbował ktoś Nepal herbs ? http://www.nepalherbs.eu/pl Jeśli nie, zdecydowanie polecam każdemu. Działa w sposób ciągły i nie potrzeba pilnować godzin. Komfort uprawiania sexu jest naprawdę bardzo duży a erekcja i wytrysk naprawdę jak u szesnastolatka. Działają bardzo mocno i dobrze. Przerobiłem kilka suplementów i ten jest naprawdę najlepszy i zdecydowanie najzdrowszy. Oprócz skutecznej poprawy erekcji to także dla mężczyzn szerokie prozdrowotne spectrum działania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×