Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

O czy pamiętać wystawiając firmę na targach ?

Polecane posty

Gość gość

Niedługo zamierzam zaprezentować swoją firmę na targach międzynarodowych. Na co najlepiej zwrócić uwagę żeby firma faktycznie została zapamiętana ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Należy pamiętać, aby nie korzystać z usług żadnej firmy, której reklama znajdzie się poniżej tego wpisu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
facet czy babka normalnie zostalo zadane pytanie nikt nie kaze podawac zadnej nazwy firmy czego sie rzucasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
za długo siedzę na internetach żeby nie wyczuć intrygi śmierdzącego spamera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przede wszystkim zadbaj o to żeby logo było widoczne, weź ze sobą dużo ulotek/plakatów prezentujących Twoją firmę, warto też mieć ze sobą gadżety z firmowym nadrukiem typu długopisy, kartki, eko torby na zakupy itp. będzie to dalej Twoją reklamą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Warto postawic na OGARNIETE aktywne usmiechniete hostessy. Do tego jakas atrakcja - np fontanna z czekolady i owoce. Ulotki, gadzety, dlugopisy itp. I min 1 zorientowana osoba przy stoisku non stop.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pierwszy punkt to stoisko które spełnia dwa główne kryteria zaciekawia ludzi i jest solidne. art co chociażby takie robi a mogę polecić bo mi robili na targi w poznaniu. drugi punkt to dobre jakościowo materiały promocyjne a nie na przykład na najtańszym papierze. wszystko zależy w jakiej firma działa branży bo tu można wpadać już na bardziej sprecyzowane pomysły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Na pewno o tym żeby jak najbardziej się na nich wyróżnić. Można to zrobić przykładowo kupując jakieś fajne gadżety. Wiadomo że ludzie lubią tego typu rzeczy i zawsze skuszą się na coś fajnego. Bardzo sporo różnego rodzaju pomysłów na gadżety można znaleźć na stronie Art Office www.art-office.pl. Ja tam właśnie kupowałam kiedyś na targi w Warszawie no i zrobiły furorę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariaannaa
Właśnie ciekawe i w dobrym miejscu stoisko na wystawie będzie najważniejsze. Oprócz tego pamiętaj o folderach, ulotkach reklamowych, gadżetach. A może jeszcze naklejki, które są coraz bardziej pomysłowe? Zobacz chociażby do http://enaklejki.com.pl/ No i nie zapomnij o wizytówkach z danymi do kontaktu. A najlepiej z jednej strony wizytówka, a z drugiej przydatny kalendarzyk :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To prawda, kalendarzyki się zostawia w torebce :) I naklejki reklamowe też dłużej zostają. A foldery się przeczyta i wyrzuci. Taka prawda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No... i długopisy z nazwą firmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zgadzam się z tym, że dużą bardzo rolę odgrywają dobre, ogarnięte hostessy, wiadomo angielski to podstawa ale przy dużych targach często dobrze żeby znały też inne języki, super mają dziewczyny w hostessbooking zdecydowanie bardzo inteligentne i o wysokiej kulturze osobistej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
hostessy niczego nie zdziałają jak stanowisko na targi nie będzie odpowiedni przygotowane bo to ono jest prawdziwym kluczem do sukcesu, w abamus projektują niesamowite stoiska więc warto się do nich zwrócić przed wystawianiem się na targach żeby przebić się do klienta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zgadzam się że na targach trzeba się wyróżnić stoiskiem. Jest tam naprawdę spora konkurencja i jak ma się nie wyróżniać z tłumu to lepiej nie iść. Oczywiście można wszystko spokojnie wynająć w tym świetne meble jak krzesełka czy sofa w MebloSferze www.meblostrefa.com. Hostessy to akurat zbędny wydatek bo można spokojnie poprosić o pomoc znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość małagonia_
To prawda, stoisko powinno być "przejrzyste", zrobione z gustem, nieprzeładowane. Sama niedługo będę się wystawiać ze swoimi produktami i już zastanawiam się, jak to zorganizować, żeby przyciągać ludzi do swojego stoiska. Myślałam o tej firmie http://www.polastudio.pl/oferta/systemy-wystawiennicze.html , oferuje systemy targowe. Korzystaliście może z ich usług?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pisadła, smycze i wszelkie gadżety z nazwą firmy - polecam www.mmgift.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Trzeba pamietać o dobrej obsłudze, o hostessach ;) To moim zdaniem podstawa. I warto zainwestować w nie ciut więcej. Od siebie polecam agencję hostess booking - zresztą, poszukajcie sobie jakie oni mają hostessy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Polki są bardzo piękne :) ale Holenderki też :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hajs bezmoralnie
gołe doopy zawsze przyciągną debili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
z agencją hostess booking współpracujemy już dosć długo. I faktycznie warto się na nich decydować! Mają znakomite hostessy, profesjonalne, inteligentne - czego chcieć więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×