Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

benefity

Polecane posty

Gość gość

Witam mam takie pytanie staramy sie z narzeczonym o child tax 12 pazdziernika skonczyl mi sie urlop macierzynski i wrocilam do pracy na 3 dni dzwoniac do revenue jakie musze podac zarobki czy od pazdziernika do kwietnia 2016 czy od kwietnia 2015 do kwietnia 2016 z macierzynskim?? Pomocy bo ja juz nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zadzwon do nich jeszcze raz i sie zapytaj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U nas nie ma czegoś takiego jak child tax. Musiałaś się pomylić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
gość dziś Zadzwon do nich jeszcze raz i sie zapytaj... xxx żeby zadzwonić i zapytać najpierw trzeba znać język!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No jak sie wyjechalo do obcego kraju zyc to trudno wymagac od nich, zeby oni sie polskiego uczyli :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zapomniałam dodać ze jestem w uk;)))sory ale dzięki.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Podajesz im zarobki wasze za rok 2014/2015 plus szacowane zarobki za rok 2015/2016 - zresztą sami o to pytają natomiast co do wliczania macierzyńskiego do dochodu to pokop w sieci, bo ja już nie pamiętam, zdaje się, że te od pracodawcy się wliczają w kwocie 100f na tydzień, a maternity Allowance nie, ale moge się mylić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×