Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy penisy Waszych partnerów też cuchną już kilka godzin po dokładnym umyciu

Polecane posty

Gość gość

Witam, chciałam zapytać, czy Waszym partnerom penisy też śmierdzą. Pytam, ponieważ nie mam zbyt dużego doświadczenia w seksie, ale kiedy po całym dniu chciałam zrobić mojemu facetowi loda, to mnie po prostu odrzuciło. Po zsunięciu napletka zapach był nie do wytrzymania. Od razu przeszliśmy do seksu tradycyjnego, bo nie chciałam, żeby się źle poczuł. Oczywiście mu o tym nie powiedziałam, ale chyba zrozumiał, kiedy zobaczył moją minę - było to podświadome, ten wyraz twarzy... Wiem na pewno, że rano się mył, zresztą rano też uprawialiśmy seks i był zupełnie bezzapachowy. Ciekawa jestem, czy wszystkie tak mają... Proszę o poważne odpowiedzi:)

Gość gość
niestety ale tak.

Gość gość
Po kilku godzinach cipki też zbyt ładnie nie pachną, dużo zależy od tego co w tym czasie się robi, ile człowiek z siebie wypocił, itd... Poza tym kobiecy węch jest znacznie czulszy.

Gość gość
możesz coś więcej napisać? też już po kilku godzinach? zrozumiałabym, jakby się nie mył kilka dni, ale po paru godzinach!?

Gość gość
tak po kilku godzinach,wystarczy ze sie odleje to juz ten mocz tam zostaje i zaczyna walic.

Gość gość
Słyszałam, że między innymi dla tego powodu wykonuje się obrzezanie facetów - wtedy penis jest bezzapachowy przez cały dzień, więc tyle potrzeba, bo zwykle te miejsca myje się raz dziennie. Nie testowałam jeszcze, nie miałam partnera obrzezanego, ale można sporo poczytać na ten temat.

Gość gość
to nie jest kwestia moczu, tylko mastki, która wydzielana jest przez napletek bezustannie po kilku dniach powstaje po prostu twarożek, którego po kilku godzinach nie widać, gdyż jest go mało

Gość gość
Po kilku dniach? Ja p*****le :o

Gość gość
To jak chce któraś ser ? :D