Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

cocka

Singielka..

Polecane posty

Jeśli jesteś dramatycznie zdesperowana, by znaleźć mężczyznę swojego życia, a po latach małżeństwa z pewnością nie może już słuchać wiecznego p********ia Twojego mężulka. Mimo iż od dawna sugerujesz Twojemu facetowi, że jesteś zaniedbywana i zasługujesz na coś lepszego a on na ten moment ma to gdzieś znaczy że czas go olać. Po pierwsze, rozmiar rzeczywiście ma znaczenie. I to niebagatelne. Ale nie ma co się bać będę się nim chwalił na pierwszej randce kładąc go na stół razem z moimi okazałymi genitaliami. Drogie panie, mam na imię Dawid, skończyłem 18 lat. Posiadam sportowy samochód , kawałek ziemi, przystojną lice a z zawodu jestem wojskowym. Marzę o hucznym ślubie, kocham dzieci a poza tym mam kasy jak lodu. W wolnych chwilach lubię pisać na tym forum;) Mówiąc wprost jeśli udało mi się choć trochę wkraść się w Twoją wyobraźnię i masz niemałe życiowe ambicje napisz do mnie e-mail ;) Skontaktuj się ze mną o zobaczysz, co to znaczy bogate życie i gwarantuje, że będzie się kurzyło. x kosela.69@o2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
świetna ściema

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
człowieku po 1-wsze jak już jesteś bogaty to byś nie szukał w necie dziewczyny tylko w inny sposób a po drugie to ty nie jesteś bogaty tylko twoi rodzice pisząc że masz tyle lat zakładając ze jesteś ale w to wątpie- pomyśl a później bajeruj prosta zasada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach