Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Skończyłam technikum a teraz siedze w markecie na kasie

Polecane posty

Gość gość

a miala byc praca po technikum, wiekszosc ludzi z klasy skonczyla na dnie, nie idzcie do zawodówki ani technikum zmarnujecie zycie !!!

Gość gość
ja poszłam do liceum pasożytuję na rodzicach :D

Gość asiutka  1999
a ja jestem właśnie w technikum

Gość gość
a co ty chciałaś mieć po technikum? Przecież po technikum człowiek nie jest przygotowany do pracy. Jeśli chcesz konkretną i dobrą prace to na studia praktyki staże a potem masz większe prawdopodobieństwo ze coś znajdziesz. No chyba że masz znajomości :)

Gość gość
weźcie się teraz za rodzenie dzieci i po cholerę macie pracować i kupę forsy dostaniecie za darmo do tego za darmo też mieszkanie socjalne, obiady w szkole, ubrania, książki, teraz w naszym kraju to najgorzej mają osoby pracujące, najbardziej opłacaną grupą są królice, które napieprza dzieci

Gość gość
Technika powinny zostać zlikwidowane. Zawodówki powinny zostać dla osłów, którzy nie mają głowy do nauki, ktoś musi być tym tynkarzem, malarzem, cieślą, fryzjerką.

Gość gość
Trzeba od czegoś zacząć. Ja skończyłem technikum, mam tytuł technika elektryka, uprawnienia SEP, matura zdana dobrze( najniższy wynik 52%). To prawda pracy nie ma dla Nas, bo wymagają doświadczenia, które nie wiem skąd mam wziąć... PS: też idę do pracy w sklepie ;) Nie ma co siedzieć w domu. Już lepiej pracować jak siedziec na d***e i obciążać rodziców.

Gość gość
masz dwie możliwości. Albo wyższe wykształcenie 25 lat i 15 lat doświadczenia albo druga możliwość, znajomości. Możesz wybierać powodzenia :P

Gość gość