Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Maciek_98

Herbata na prezent

Polecane posty

Gość Maciek_98

Cześć wszystkim! Moja mama ma za 2 tygodnie urodziny i chciałbym jej sprawić miłą niespodziankę :) Jest maniaczką herbat, czasem aż mnie to przeraża, ale wiem, że jak kupię jej jakąś fajną, to będzie się bardzo cieszyła. Dlatego mam pytanie: znacie jakieś (droższe, nie te hipermarketowe czy dyskontowe) herbatki, które moglibyście mi polecić na prezent? Fajnie, jakby jeszcze miały ładne opakowanie :) Pytam tutaj, bo myślę, że Panie lepiej orientują się w tym temacie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Alicjaxxx
Cześć Maćku, za bardzo nie znam się na herbatach, ale jeżeli już miałabym Ci radzić, to myślę, że fajnie by było gdybyś kupił jej jakąś liściastą aromatyzowaną albo susz. W ładnej, metalowej puszeczce oczywiście :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli lubi sypane, to najlepiej wybrać w takich sklepach/punktach, pełno tego jest. I tam doradzą smak, skład itp. I zapakują ładnie na prezent :-). Możesz fajną filiżankę do tego dodać mamie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Baśka_Cc
Mnie sie strasznie podobaja te w drewnianych pudełkach, są takie eleganckie... Ale tego typu to tylko w Almie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Maciek_98
A jakieś konkretne smaki czy rodzaje herbat? Ktoś, coś? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pewnie jest w Twoim miescie herbaciarnia, idz tam i kup. Zorientuj się najpierw jaka mama lubi herbate, zielona, czarna czy biala. Do tego jakas porcelanowa filizanka-ja bym się bardzo cieszyla, gdyż tez uwielbiam herbate.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach