Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Kłamie całej rodzinie o nas

Polecane posty

Gość gość

Moja matka jest osobą bardzo przejmującą się opinią innych. Oczywiście zarzeka się, że ma ich gdzieś, ale gdyby miała, to nie kłamałaby przez rok, że studiuję i mam chłopaka.. (potem kłamała co do kierunku). Wstydziłam się przez nią tam pojechać, to musiałam nieźle odkręcać, ale mówiłam tylko, że zmieniłam kierunek (bo faktycznie tak było), a mamie coś się pokręciło. W wielu sprawach tak kłamie, czasem sobie wymyśla, że ja coś tam powiedziałam, standardem jest opowiadanie o moich wyjściach czy to do filharmonii czy gdzieś indziej "chłopak ja zaprosił", "poszła z koleżanką" (chodzę częściej sama). W życiu nie powiedziała żadnej ciotce, że poszłam na imprezę, kiedyś jak wróciłam o północy i ona z kimś gadała przez komórkę 'D. wróciła z uczelni' :o. A teraz hit, tym razem wymyśliła, że to mój drugi brat ma dziewczynę, bo ją babcia o to pytała ostatnio, ona sobie uroiła, że to reszta rodziny musiałą babci nagadać, a jako, że on mieszka z kolegą, to może myślą, że jest gejem. No i teraz jest gadka do siostry, że o, była u nas jego dziewczyna i skąpy opis sztucznym tonem... Czy ona jest normalna ? Powiedzcie mi. Bo ja mam fobię społeczną, boję się ludzi (chociaż potrafię mieć swoje zdanie, i rzadziej ściemniam, potrafię walnąć coś szczerze, aż za - nie zmienia to jednak faktu, że ciągle się ludźmi przejmuję i czuję niepewnie) i zgaduję, że to przez rodzinkę.

Gość gość
paranoidalne zaburzenie osobowości?

Gość gość