Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość natalka19pl

Przed pierwszym razem ćwiczenia z innym facetem?

Polecane posty

Gość natalka19pl

Cześć dziewczyny. Jestem Natalka i mam 19 lat. Jestem obecnie w związku. Mój chłopak ma 21 lat. Wcześniej miałam już chłopaków, ale żaden nie był według mnie odpowiedni do tego, abym mogła przeżyć z nim swój pierwszy raz. Uważam, że z obecnym chłopakiem jest to możliwe i właśnie z nim chcę to zrobić. Problem polega na tym, że on już od dawna uprawia seks, a ja jako dziewica nie mam żadnego doświadczenia. Boję się, że mogę go odpowiednio nie zaspokoić. Wiem, że w takiej sytuacji zacznie mnie pocieszać, że pierwszy raz nie zawsze jest udany, ale ja chcę, aby mój był udany i dla mnie, i dla niego. I teraz mam taką wątpliwość. Chodzi o to, że mam dobrego znajomego, przyjaźnię się z nim od wielu lat. O wszystkim mogę mu powiedzieć, ufam mu, zawsze daje mi mądre porady, gdy nie wiem, co robić. Wpadłam na pomysł, aby przed seksem z moim chłopakiem "przećwiczyć" z tym znajomym seks oralny i przyjęcie spermy na twarz. Chciałabym podczas pierwszego razu zaskoczyć mojego chłopaka tym, że "przyjmuję na twarz", bo z tego, co czytam, taki finał nie jest raczej zbytnio praktykowany, więc zrobiłabym mu chyba fajną niespodziankę. Ale wracając do tematu. Czy etyczne będą takie ćwiczenia ze znajomym, czy jednak zahacza to trochę o zdradę? Mam mętlik w głowie...

Gość gość
Dziewczyno, co ty w ogóle, k----wa piszesz? Tozto jest obrzydliwe! Szanuj sie! Facet nieprawiczek nie wart jest dziewicy, ale inna sprawa jak ty podchodzisz do spraw seksu, cwiczyc z przyjacielem, orale itd...WTF???? Co wy ludzie wiecie o milosci prawdziwej??

Gość gość
i jestem dziewczyną jakby co, twoja postawa sprawia ze rece opadają

Gość gość
Do ślubu za czekaj

Gość gość
1/10 za to że jednak udalo Ci się kogoś wkręcić:D