GrazynaT 1 Napisano Grudzień 27, 2016 Do tej pory mieliśmy magazyn, ale chcemy poszerzyć swoją działalność o usługi logistyczne. Być może jest tu ktoś, kto działa w takiej branży i jest w stanie udzielić nam podstawowych wskazówek, dzięki którym będziemy w stanie ograniczyć swoje koszty związane z transportem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
19beata81 0 Napisano Grudzień 28, 2016 Nie wiem, czy konkurencja będzie chętnie dzielić się swoim sekretami:) Ja wiem tyko, że na zachodzie stosuje się specjalistyczne systemy, które na bieżąco korygują trasę kierowców i jednocześnie są w stanie wybrać taki jej wariant, który zminimalizuje spalanie paliwa. W takich systemach można mieć jednocześnie ciągły wgląd pozycje pojazdów. Nie wiem, czy coś takiego jest też w Polsce. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Patkaka Napisano Grudzień 30, 2016 Oczywiście, że jest, jednak na razie nie wszystkie firmy z tego korzystają. Najlepiej sprawdzają się platformy oparte na systemach gis. Tłumacząc na nasze to są to systemy, które nanoszą na mapy wszystkie niezbędne dane, dzięki którym możemy łatwiej podjąć decyzję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mojatrum Napisano Grudzień 30, 2016 Trochę o tym czytałem na arcanagsi.pl i wydaje mi się, że ma to sens. Podoba mi się zwłaszcza to, że te programy ściągają wiele danych z róznych źródeł, dzięki czemu mamy komplet informacji w jednym miejscu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pine88 0 Napisano Styczeń 3, 2017 Założenie i zarządzanie firmą logistyczną nie jest takie proste. Przede wszystkim trzeba się na tym znać. Warto przeczytać kilka artykułów na ten temat. Tutaj jest dobry tekst http://blogstyle.pl/logistyka-w-transporcie-co-to-jest-i-na-czym-polega/ . Warto go przejrzeć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Borkaser 0 Napisano Styczeń 3, 2017 Moim zdaniem dobrze jest pomyśleć o odpowiednim oprogramowaniu, szczególnie w firmie logistycznej. W końcu najważniejszym jest odpowiedni i złożony przepływ informacji w firmie. Ja od siebie polecam sprawdzić Sente: http://www.sente.pl/system-sente/sprzedaz-crm/ jednakże crm nie tylko jest ważny. Można też pomyśleć o erp chociażby Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość terrariusz Napisano Styczeń 17, 2017 Bardzo dobre te artykuły. Myślę, że na pewno się trochę bardziej wdrożę w temat. Najbardziej mnie te systemy planowania przekonują, bo lubię mieć jednak wszystko w jednym miejscu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość konny Napisano Styczeń 17, 2017 W ogóle bardzo dobra strona. Piszą o konkretnych wykorzystaniach swoich systemów w transporcie i biznesie. Wydaje mi się, że sytemy gis to przyszłość w takich branżach jak logistyka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość trubaddur Napisano Styczeń 18, 2017 Moim zdaniem to już teraźniejszość właściwie:) Ja na arcanagis zaglądam od jakiegoś czasu i ciągle udaje mi się znaleźć rozwiązania, które będę chciał zaimplementować w swojej firmie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 19, 2017 Jak dobrze rozumiem – chcesz połączyć prowadzenie magazynu ze sprzedażą. Jeśli tak to uważam, że nie powinnaś skupiać się tylko i wyłącznie na szukaniu programu do zarządzania tą drugą częścią działalności. Najlepiej wg mnie sprawdzi się system ERP (ja akurat znam Teta ERP http://www.unit4.com/pl/produkty/erp). W jednym miejscu będziesz mieć wszystkie zamówienia i produkty. A wierz mi – integracja dwóch różnych systemów i próba łączenia baz jest mało przyjaznym zajęciem. Lepiej postawić na rozwiązanie, który Ci tego oszczędzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 28, 2017 Polecam lekturę artykułu http://www.pgt.pl/by-transport-byl-oplacalny - na początek na pewno się przyda :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 1, 2017 najpierw trzeba mieć czym jeździć i porobić wszystkie potrzebne uprawnienia na przewóz rzeczy, na naczepę, homologacje, windy itd troche tego jest. Zlecenia to najmniejszy problem. W MW Spedition jest sporo ładunków, ciągle szukają dodatkowych przewoźników do współpracy najczesciej na trasach Polska - Niemcy i powrót Niemcy - Polska Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 21, 2017 ja bym na twoim miejscu zamiast marnować czas na forum (bo tu pewnie mało kto ma z tym do czynienia) poszła bym do firmy, która się tym fachowo zajmuje, oni tobie pomogą. Mój maż korzysta z ich usług www.dmt.waw.pl od tamtej pory, łatwiej mu funkcjonować w biznesie, bardzo polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kataszynka Napisano Marzec 21, 2017 Jeśli zamierzacie prowadzić biznes na większą skalę, to na pewno warto skorzystać z odpowiednich systemów identyfikacyjnych. Jeśli jeszcze nie słyszałaś o RFID, to poczytaj o tym w http://rfid.zone/rodzaje-chipow-rfid-ze-wzgledu-na-czestotliwosc/ Teraz najlepsze firmy przechodzą właśnie na taki sposób zarządzania. Z całą pewnością będzie to coś, co niesamowicie ułatwi Wam pracę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 27, 2017 Na pewno warto zadbać, aby firma posiadała odpowiednie rozwiązania logistyczne dla firm, http://www.pgt.pl/logistyka - tu sobie więcej poszukaj informacji na ten temat :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość exportfrompoland Napisano Kwiecień 28, 2017 Polecam zajrzeć na stronę www.exportfrompoland.info, znajdziesz tam wiele przydatnych treści związanych z logistyką i transportem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 12, 2017 Na pewno przydadzą Ci się takie materiały jak siatki na kontenery i podobne artykuły. Ja sporą część sprzętu do mojej firmy sprowadzałem z http://pl.dr-thiel.net/ i moim zdaniem był to znakomity pomysł. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 13, 2017 A ktoś z Was może się orientuje, jak wygląda kwestia transportu intermodalnego? Czytałam trochę o tym na http://www.pgt.pl/startuje-transport-intermodalny i muszę przyznać, że mnie to zaciekawiło :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 19, 2017 Jakby ktoś zechciał skorzystać z usług logistycznych to właśnie może skorzystać z oferty www.dmt.waw.pl . Dla dan okazało się to dobrym rozwiązaniem, więc uważam że warto zadumać się nad tym dłuższą chwilę i zadecydować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 19, 2017 Jeśli chodzi o newsy z branży TSL, to właśnie na portalu http://www.pgt.pl znajdziesz sporo informacji w temacie transportu intermodalnego między innymi, ale nie tylko :) Pogrzeb sobie tam, poprzeglądaj artykuły :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kemprio Napisano Lipiec 30, 2019 Przy Berberis tak naprawdę nie mieliśmy jak dotąd żadnych problemów i zakładamy, że nic pod tym względem się nie zmieni. Optymalizacja wymaga zastosowania odpowiednich rozwiązań, co jest po prostu kluczowe. Jeśli każdy element tak dopasujecie, to na bank zauważycie zmianę. A jak to wyglądało w waszym przypadku? Czy udało się zrealizować cele w 100 proc.? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sieciak 0 Napisano Czerwiec 24, 2021 Mogę polecić Ci system Firmao CRM, który zawiera ERP. Nie dość, że w jednym miejscu masz moduł, który służy do zarządzania magazynem, kompletacją czy produkcją to dodatkowo możesz zarządzać swoją firmą, czasem pracy pracowników, czy fakturami. W jednym systemie masz dostęp do maili oraz do powiązanych z nimi kontrahentów, czy dokumentów. Sprawdź sobie na firmao.pl/ds. Przez 14 dni program jest darmowy, a można przetestować sobie wszystkie funkcje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach