Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Ja przeciętna dziewczyna, on biznesmen

Polecane posty

Gość gość

Hej, tak jak w temacie. Przede mna randka z biznesmenem. Ja jestem jeszcze studentka, mam zwykła prace. Jestem atrakcyjna, fakt. Jednakże tak naprawdę jestem przeciętna dziewczyna, która ma swoje pieniądze itd, jeżdżę fajnym autem. Fakt, zarobiłam na to sama, ale porównując siebie a jego.. ja studiuje pokrewny nieco kierunek do tych, które on skończył. Troche informacji na jego temat znalazłam w internecie, stad wiem ;) poznaliśmy sie przez internet, dlatego dodatkowo lekko sie stresuje. Uroda to przecież nie wszystko. Boje sie, ze wyjdę na głupia przy nim i nie będziemy mieli wspólnych tematów. Sprawdziłam w internecie koszt jego samochodu... kilka razy wyższy od mojego. Miedzy nami jest różnica raptem paru lat, ale w tym i przepaść finansowa i branżowa. Boje sie, ze wyjdę na idiotkę, kolejna przeciętną studentkę. Wiem, pieniądze to nie wszystko, mam być sobą. Spróbuje, jednakże stresuje sie...

Gość mis panda
jak sie tak stresujesz to umawiaj sie z chlopakami z roku poza tym powiem Ci tak-sa gorsze w zyciu rzeczy niz randka-niewypal docenisz i zrozumiesz za kilka lat ze nie warto jest stresowac sie zawczasu idz na tos potkanie,bedzie fajnie,to dobrze nie wypali miedzy wami- ani Twoj ani jego swiat sie nie zawali powodzenia PS.rzeczy materialne sie nie licza tak naprawde,to czy jego auto jest kilka razy drozsze od twojego to nic niewazny szczegol

Gość gość
Idiotka

Gość gość
Skoro się z Tobą umówił to dla niego nie jesteś przeciętna. Ciesz się !

Gość gość
Umówił się bo chce zaliczyć, takich jak autorka to on ma na pęczki, bo jak widać pozycja i kasa je przyciąga.

Gość gość
Niewiadomo. Autorka niech korzysta.

Gość gość