Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jak to nazwac

Polecane posty

Gość gość

Witam Potrzebuje pomocy jak fachowo określic mojä prace. Maż prowadzi firme za granica. Ja pomagam mu w korespondecji z klientami, pisze wyceny do lientow tzn ja nie ustalam cen tylko wysylam wyceny. Wystawiam faktury i tez wysylam. Robie mezowi roczne roliczenia z urzedem skarbowym. Pisze listy w ktorych przedstawiem nasze usługi i szukam nowych klientow. Jak to wpisac w CV? Dajcie jakies fajne pomysly.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Albo lepiej wpisz stanowisko, jakie masz w umowie. A jeśli pracujesz bez umowy to lepiej nie pisać tego w CV bo potem w nowej pracy będą wymagali świadectwa z poprzedniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×