Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

KlientIcieplo

Prawda na temat firmy icieplo i węgla, który sprzedają.

Polecane posty

Postanowiłem założyć temat, aby przestrzec osoby, które zastanawiają się nad zakupem węgla od icieplo.pl . Mam nadzieję, że jak najwięcej osób trafi na ten wątek i dobrze się zastanowi przez zakupem od tej "firmy". Na stronie icieplo.pl widnieje informacja "Oferowany przez na asortyment dostarczany jest pod Twoje drzwi najpóźniej 10 dni roboczych od złożenia zamówienia. ". Zamówiliśmy u nich ekogroszek 5 stycznia. Przez 4 tygodnie nie otrzymaliśmy zamówionej przesyłki. Do biura przez kilka dni nie można było sie dodzwonić. Albo zajęte, albo po prostu nikt nie odbiera. Brak odp na emaile. W końcu udało nam się dodzwonić i dostaliśmy zapewnienia, że węgiel zostanie wysłany następnego dnia (w piątek) i dostaniemy go w poniedziałek. Przez kolejne 2 tygodnie, kiedy udało nam się po kilku dniach dozdzwonić dostawaliśmy 3 razy zapewnienia, że towar został już wysłany. Do dzisiaj kurier nie przyjechał, a mamy już połowę lutego, jest już prawie wiosna. To było trzecie i ostatnie nasze zamówienie od tej firmy. Iciepło nigdy nie dotrzymali terminu dostawy. Zawsze czekaliśmy na węgiel powyżej 3 tyg. Za pierwszym razem otrzymaliśmy ekogroszek mokry dotego z niedowagą. Zamiast 20kg suchego węgla było to ok 19kg węgla tak mokrego, że można było z niego wyciskać wodę. Można tylko zgadywać jaka była realna waga, ale jestem prawie pewien, że dodatkowe 2kg to była masa wody. Dodatkowo worki, w jakich iciepło dostarcza ekogroszek, nie nadają się do ich przenoszenia. Łapiąc za rączkę pękają prawie za każdym razem. Wszystko nagrałem na video i zamierzałem opublikować, ale "firma" iciepło prosiła żeby tego nie robić, obiecując poprawę. Co jak się później okazało było tylko pustymi słowami... Mimo próśb po 4 tyg oczekiwania na węgiel, który zamówilismy od nich 3 raz (5 stycznia), kolejny raz olali sprawę i zostawili nas oczekujących na kuriera, całkowicie bez opału. Końcem konców węgiel nam się skończył i przez 3 dni nie mieliśmy czym palić. Nie zamówiliśmy węgla wcześniej z innego źródła, bo iciepło zapewniło nas telefonicznie, że kurier jest już w drodze... Przez kolejne 2 tyg po tym jak z trudem udało nam się do nich czasami dodzwonić zapewniali jeszcze kilka razy, że przesyłka zostanie wysłana następnego dnia. Jak możecie wywnioskować firma iciepło ma totalnie w d***e swoich klientów. Opinie na ich stronie również można sobie głęboko wsadzić. Moja negatywna opinia na ich stronie nigdy się nie ukazała. Natomiast zaraz po wysłaniu pojawiła się inna, o tym, że ktoś również oczekuje na węgiel (od tygodnia) i przypuszcza, że problemy z dodzwonieniem się są spowodowane dużą ilością zamówień. Wcześniej strasząc ich, że opublikuję prawdę o tym, że sprzedają mokry węgiel, pojawił się dziwnym trafem komentarz, od "klienta", w którym zaznacza, że węgiel jest suchy i że nie kłamią. Przypadek? Nawet jeśli, nie zmienia to faktu, że mojej opinii, w której ujawniam całą prawdę nie opublikowali, bo jest im ona nie na rękę więc firma dopuściła się kolejnego oszustwa, zatajając prawdę, aby wprowadzić klienta w błąd! Nagrany filmik oczywiście udostępniam poniżej. Mam nadzieję, że jak najwięcej osób szukając informacji i opini na ich temat trafi na ten wątek i się dobrze zastanowi zanim zdecyduje się coś u nich zamówić. https://www.youtube.com/watch?v=jFw9re0Ex8Y&;feature=youtu.be PS. Jeśli czyta to ktoś z waszej "firmy" to pozdrawiam i dziękuję łaskawie za zwrot pieniędzy po 6 tyg oczekiwania i zwodzenia nas za nos. Każdemu zdarzają się wpadki, które można zrozumieć i wybaczyć. Nic by się nie stało, gdybyście raz czy dwa zrobili coś nie tak, przeprosili i grzecznie jakoś załatwili sprawę. Niestety z waszej strony jest totalna olewka. Do samego końca z premedytacją oszukujecie klienta przez długie tygodnie. Nie potraficie okazać skruchy i zatajacie prawdę, żeby wasze krętactwa nie wyszły na jaw, dlatego przykro mi, ale nie będę czegos takiego tolerował! Mam wielką nadzieję, że wyciągniecie z tego lekcje, że klienta wypadało by szanować, bo traktując go jak ostatniego śmiecia może się to w pewnym momencie obrócić przeciwko wam. Edit: Znalazłem teraz jeszcze link opineo z opiniami na temat iciepło. 9/10 opini bardzo negatywnych. Brak przesyłek, węgiel bardzo mokry, zwodzenie klienta przez cały czas o wysyłaniu przesyłki następnego dnia. http://www.ceneo.pl/sklepy/icieplo.pl-s22934

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Potwierdzam opinie kolegi powyzej i się pod nią podpisuja obiema rękami. Wegiel zamowiłem, zapłaciłem czekałem kilka tygodni na dostawę. Oczywiscie za każdym razem osoba przez telefon informowała, że węgiel już idzie, że jutro i tak bez końca. Węgiel doszedł mokry, jakby obklejony błotem. Opinie na ich stronie to ściema. Zadnych negatywnych opini na ich temat nie dodają. Stanowczo odradzam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak czytam takie rzeczy to jestem przerażona i tym bardziej się cieszę, że mój dostawca (Sovillo z Mysłowic) nie robi takich akcji, tam wszystko jest w porządku!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×