Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Chcę tak zrobić

Polecane posty

Gość gość

... Zatrzymać Ciebie gdy będziesz jechać, poprosić abyś wysiadła z samochodu, Przytulić Ciebie tak mocno aż starczy mi sił, Spojrzeć głęboko w Twoje oczy i powiedzieć "Kocham Cię!", dokładnie tak jak to zrobiłem gdy ledwo się poznaliśmy :* Nasze obustronne "Chcę ale się boje" nas tylko rani ale daje do zrozumienia jaka siła nas do siebie ciągnie i jak tęsknimy :)

Gość gość
co ty gadasz XD do kogo wgl to i czy to ma sens ;p ?

Gość gość
Chcę ale się boję to prawda.Nie jestem kierowcą.Nie powidziałeś mi "Kocham Cię"nigdy.

Gość gość
Ma sens ! Przestanę o Niej myśleć gdy przestanie bić moje serduszko!

Gość gość
Ira"Zatrzymaj mnie nie daj mi odejść....."Pamiętam zawsze kiedy wsiadalismy do naszych samochodow.Nie zatrzymałeś mnie...szkoda.Kocham Cie póki moje serce bije(.czerwone-niebieskie.)

Gość gość
:) widząc dziś Twoje dziecko to większe które mnie bardzo polubiło , zauważyłem że dobrze mnie pamięta i tęskni :) gdy przytulałem i całowałem Ciebie, nigdy nie miałem na myśli by doszło do seksu żeby zaliczyć, nie zapytałaś czy chcę Ciebie zaciągnąć do łóźka, moja odpowiedź brzmi Tak, chcę to robić regularnie, teraz i przyszłości :) Tak Bardzo Ciebie Kocham !

Gość gość
Nigdy mnie nie przytulałeś ani nie całowałeś w realu.Oboje Cię z początku bardzo lubili..dopiero potem zrobił sie zazdrosny o to co miedzy nami .Spostrzegawczy jest bardzo.Inni też to widzieli..podobno.Nie potrafilismy tego ukryć co czujemy.Bardzo Cię kocham.

Gość gość
..nie wiem gdzie go widziałeś.Nie mogłam zapytać wprost o Twoje uczucia.Pomyśl jak by to wyglądało.Nie mam odwagi posać że marzę by wtulić się w Ciebie całą sobą .

Gość gość
Chcę zasypiać i budzić się przy Tobie :) Dobranoc :*

Gość gość
Zasypiam i budze sie przy Tobie kazdej nocy...w snach...