Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość adellena

Jestem GWAŁTOWNA.

Polecane posty

Gość gość adellena

To oczywiście przenośnia. Nie jestem gwałtowna. W rzeczywistości mam bardzo spokojny charakter, może nawet zbyt spokojny i zbyt uległy i chyba to jest moją główną wadą. Bo tak jak plus w magnesie przyciąga swoje minusowe przeciwieństwo tak moja łagodność najwyraźniej przyciąga swoje brutalne przeciwieństwo. Weźmy na przykład ubiegłotygodniowe zaproszenie na kawę do Beaty. Byłam zdziwiona, że Beata akurat mnie zaprosiła i to do siebie do domu. Nie darzyłyśmy się szczególną sympatią na uczelni. Pomyślałam, że teraz może zmieniła zdanie na mój temat i chciała się zaprzyjaźnić więc przyjęłam zaproszenie. Przyszłam. Jestem nowa w Warszawie, na pierwszym roku socjologii i nikogo w sumie za bardzo tu nie znałam. Na miejscu okazało się, że oprócz mnie zostali też zaproszeni jacyś dwaj panowie. Owszem przystojni, elegancko ubrani, wypachnieni, z drogimi zegarkami na nadgarstkach lecz nie spodobało mi się, że po prostu nie zostałam uprzedzona o ich obecności. Dziwił mnie także ich wiek. Obaj byli tuż przed czterdziestką podczas gdy ja z Beatą mamy ledwie przekroczyłyśmy dwudziestkę.Jednak starałam się nie dać po sobie poznać zaskoczenia. Początkowo spotkanie przebiegało w miarę normalnie. Dużo kurtuazji ze strony panów, kulturalne rozmowy "ą", "ę", whisky i brandy rodem z amerykańskich fimów, muzyka, śmiechy. Przyznam, że trochę zaczęło imponować mi to bogate wielkopańskie towarzystwo, te szarmanckie maniery, jakże inne od zachowania moich dotychczasowych kolegów ze wsi, którzy tylko potrafili bluzgać, kopcić papierochy i pluć pod nogi. Jednak idylla towarzyska nie trwała długo. O tym, że coś jest nie tak zaczęłam orientować się gdy Beata usiadła między mężczyznami i na moich oczach pocałowała się najpierw z jednym a