Gość gość Napisano Maj 6, 2017 Witam. Właśnie wróciłem do domu z miasta (mieszkam na wsi jakieś 20km od miasta). Do miasta wybrałem się tylko po zakup młotowiertarki w jednej z sieciówek (coś jak OBI). Rozpakowałem w domu walizkę, podłączyłem do gniazda i... no właśnie i nie działa... Sprawdzałem na kilku gniazdkach w domu i nic. Przeczytałem całą instrukcję, w poszukiwaniu ukrytego zabezpieczenia przed uruchomieniem ale jest wprost napisane, podłącz go gniazdka i wciśnij przycisk. Co w takiej sytuacji? Właśnie planuję wybrać się z powrotem do sklepu. Ale czy mam prawo żądać wymiany na nową? Wiertarka jest mi bardzo pilnie potrzebna, a nie mam zamiaru czekać na naprawę z 2 tygodnie, skoro to wada fabryczna a nie powstała w trakcie użytkowania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach