Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość KimVictoria

Jak udoskonalić nasze dopiero co zapoczątkowane życie seksualne?

Polecane posty

Gość KimVictoria

Jak udoskonalić nasze, dopiero co zapoczątkowane życie łóżkowe? :) Jak w pytaniu. Proszę o nie udzielanie jakichś bezsensownych komentarzy, ale do rzeczy. Od 3 tygodni jestem świeżo upieczoną żoną. Aktualnie jesteśmy w podróży poślubnej. Jest to dla mnie bardzo ważny okres, bo wiadomo, wakacje z ukochanym, ale tez dlatego, ze jak wrócimy do codziennej rutyny jaka jest praca to nasz związek może niestety ucierpieć. Pomimo tego, iż bardzo się kochamy, to jesteśmy osobami gnającymi za karierą. On pracuje w korporacji, ma własną firmę, a ja z zawodu jestem choreografem. Z Polski przeprowadziłam się 7 lat temu. Wpierw zamieszkałam w Chinach, a potem gdy poznałam swojego lubego zamieszkałam z nim w Korei. Oczywiście początki nie były łatwe, ale ostatecznie los nas połączył i stworzyliśmy cudowną pare. Jednak jestem osobą, którą niesamowicie ceni sobie Boga, dlatego postanowiłam poczekać z seksem aż do ślubu. Oczywiście mieliśmy kilka intymnych zbliżeń, ale nigdy ostatecznie do seksu przedmalzenskiego nie doszło. Jak mówiłam od naszego ślubu minęły 3 tyg, ale kochaliśmy się tylko dwa razy, nie licząc pierwszego razu w noc poślubną. Oczywiście pierwszy raz był cudowny bla bla bla, ale wracając wydaje mi się, ze jestem już gotowa na delikatne eksperymenty w łóżku. Chcę się nim naprawdę nacieszyć, ale niezręcznie jest mi mówić o moich fantazjach. Jestem z reguły nieśmiała i nie potrafie zbytnio mówić o uczuciach, a tez nie chce aby poczuł się niekomfortowo. Chciałabym mu pokazać, ze jestem gotowa "rozwinąć" nasze życie seksualne, więc bardzo was proszę o rady. Z góry dziękuje, a i nie każcie mi robić od razu czegoś, czego nie wykonam, bo nie mam zbytnio doświadczenia :) a i jeszcze tak dodam mam 24 lata, on 26 i jest Koreańczykie