Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy mogę tak po prostu zrezygnować z zamówienia?

Polecane posty

Gość gość

3 dni temu zamówiłam okulary na jednej stronie, od razu przelałam pieniądze. Zmyliło mnie to, że było napisane OKULARY a nie OPRAWKI. Najtańsze soczewki kosztują 250 zł, a już na taką kwotę za całe okulary nie mogę sobie pozwolić. Czy mogę wysłać wiadomość do sklepu internetowego, że nie jestem już zainteresowana i proszę o zwrot pieniędzy? Nie będzie problemu? Jak to wygląda w świetle prawa? Nie oszukano mnie, po prostu ja pewno nie doczytałam dokładnie ciesząc się, że dorwałam takie fajne okulary po promocji. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak pisalo okulary , a nie oprawki to sprobuj zwrocic wytykajac im , ze wprowadzaja klienta w blad .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No właśnie nie bardzo mogę, gdzieś tam mają napisane, że soczewki, dobieranie ich, ceny i takie pierdoły. :/ Mam już wymyśloną historyjkę dlaczego jednak ich nie chcę, ale czy nie będą robić problemów, czytałam gdzieś, że do 10 dni można zrezygnować z wykonania usługi ale wolę się upewnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sklepy internetowe mają swoje regulaminy zakupu i zwrotu towaru. Proponuję się z nimi zapoznać, tam powinna być informacja o ewentualnej możliwości rezygnacji z zakupu. Dla przykładu sklep z okularami korekcyjnymi i przeciwsłonecznymi Kodano.pl daje taką możliwość. Umożliwia również darmowy zwrot towaru do 30 dni od zakupu: https://kodano.pl/bezplatna-wysylka.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Możesz zawsze zrezygnować z zakupu na odległość, w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Natychmiast skontaktuj się ze sklepem i zawiadom, że rezygnujesz z zakupu i aby nie wysyłali oprawek. Dodatkowo powiedz im, że wprowadzają w błąd, bo oprawki to nie okulary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A nie zastanowiło Cię, że nie podałaś ilości dioptrii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sklepy internetowe wedle polskiego prawa mają w obowiązku przyjąć zwrot rzeczy w ciągu 14 dni a klient nie musi podawać przyczyny zwrotu. tak dla potomnych bo temat zaczęty juz jakiś czas temu. W razie problemów ze zwrotem polecam zamieszczać informację o takich sklepach w sieci aby inni mogli uniknąć problemów związanych z zakupami. http://fachowe-forum.pl umożliwia dodanie opinii o sklepach i przedsiębiorcach, dlatego warto pisać bo może kiedyś i my będziemy w takiej sytuacji że czyjaś opinia nam pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×