Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

guess reklamacje

Polecane posty

Gość gość

czesc! czy ktos z Was dokonywal kiedys reklamacji w sklepie guess? jesli tak, to jak to wyglada? po ewentualnym uznaniu reklamacji produkt mozna zatrzymac czy nalezy go odeslac? Bede reklamowac torebke zakupiona online :) Prosze o pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
:D to po co Ci ta reklamacja, skoro chcesz zatrzymywać produkt? Warunkiem przyjęcia reklamacji jest zwrócenie wadliwego towaru w zamian za towar w dobrym stanie.. tak mi się wydaje ;) A poza tym, co za różnica czy to Guess czy inny sklep, każdy klient ma prawo do reklamacji w określonym przez regulamin czasie. A o ochronie praw konsumenta słyszałaś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Gosciu, to zle Ci sie wydaje :-) przykladem jest Zalando, gdzie po uznaniu reklamacji produkt mozesz zatrzymac :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
W procesie gwarancyjnym istnieje możliwość wymiany towaru na nowy lub ewentualna naprawa. W przypadku tradycyjnego sprzętu, tego typu działanie wydaje się niemożliwe do zastosowania i drugim krokiem jest odstąpienie od umowy lub pertraktacje ze sprzedawcą. Sporo na temat jak reklamować towar przeczytałam na http://www.przegladprawny.pl/jak-reklamowac-towar-w-internecie/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość potka_ola_001
Niestety ale prawidłowa obsługa Klienta to podstawa! Np. obsługa procesu reklamacyjnego to świetny kawałek do sprawdzenia czy dana firma jest poważna czy też nie polecam artykuł dostępny na http://branzaczystosci.pl na temat obsługi po sprzedażowej. Zobaczcie jak to powinno prawidłowo wyglądać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłam drogi pasek znowej kolekcji rozmiar L po czym okazuje sie że gdy zapinam go na ostatnią i przedostatnią dziurkę to końcówka paska jest za krótka i nie wchodzi do szlufki. Pan "kierownik" w Sklepie Guess Marciano w Katowicach Silesii bardzo niemiłym tonem odpowiedział że nie widzi w nim wady i nie przyjmie reklamacji . Odradzam ten sklepw w ogóle Guess , brak poszanowania dla klienta i zachowanie poniżej krytyki gdzie ewidentna wada jest lekceważona i podejscie do klienta skandaliczne .Już nigdy tam nic nie kupię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×