Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 Zadowoleni? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 ASUS . nowy , ale nie dziala poglosnienie dzwieku, trzeba by zaniesc do naprawy , a to 2 tygodnie niewyjete Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 Właśnie jak czytam takie wypowiedzi ze sprzęt nowy a już coś nie działa to mnie to zniechęca i odsuwa od kupna nowego laptopa mimo że muszę bo stary komputer siadł ja zupełnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 Choj cie to obchodzi him ty zasyfiona szmaciaro!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pablo55 0 Napisano Styczeń 1, 2018 12.53 Lenovo sa najlepsze, a dokladnie im drozszy tym dluzej chodzi, to tak jak samochody Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 No właśnie a sporo ludzi narzeka na lenovo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 pablo55 dziś to tak nie jest że im droższy to dłużej chodzi, i lenovo ma tyle samo zwolenników co przeciwników Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 Pewnie w każdej marce trafiają się wadliwe egzemplarze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 ja mam 4letni dell inspiron jest do d**y a raczej plastikowa obudowa wcześniej miałam LG miał o wiele lepszą obudowę oczywiście liczy się bardziej to co ma w środku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 dodam że ani dell ani lg mi się nie zepsuł nigdy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 Mam lenovo x1 carbon. Jestem bardzo zadowolona, jest lekki, posiadam go juz pół roku i na razie odpukać nie było żadnych awarii Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pablo55 0 Napisano Styczeń 1, 2018 !4.17 To wypowiedz sprzedajacego w sklepie do 1 tys na dwa lata ,za 2 tys na cztery lata Po tym czasie wymagana naprawa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 jej cena zależy od tego jakie części ma w środku laptop np. jak ma lepszy procesor to cena procesora jest większa i za tym rośnie cena laptopa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pablo55 0 Napisano Styczeń 1, 2018 Wiec dluzej bedzie chodził , musza sie laptopy psuc , bo kto by kupowal nowy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 Rozumiem ze nic nie jest wieczne ake jak coś się psuje po miesiącu to przesada Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 Parę dni temu kupiłem asusa x540s, na razie jest ok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 1, 2018 MacBook Air, mam go od 3 lat chodzi wciaż jak nowy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
doris9 0 Napisano Kwiecień 25, 2021 A czym się kierujecie przy wyborze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
niuniopyszczek 2 Napisano Kwiecień 27, 2021 Tylko DELL. Mój facet jest informatykiem i zawsze załatwi mi coś bardzo dobrego i na topie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DoradcaOnliceKomputronik 0 Napisano Kwiecień 29, 2021 Dnia 25.04.2021 o 11:54, doris9 napisał: A czym się kierujecie przy wyborze? Witaj, W przypadku wyboru laptopa jest wiele kryteriów, które w dużej mierze zależą od klienta - przeznaczenie laptopa, waga, wielkość ekranu, cena, do gamingu czy nie. Z tych wszystkich kryteriów bardzo często trzeba wybrać kilka głównych i na nich opierać poszukiwania. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samodzielnie wybrać najlepszy sprzęt skorzystać z pomocy naszych doradców klienta na stronie internetowej i w punktach sprzedaży. Pozdrawiam Jarek Doradca Online Komputronik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DoradcaOnliceKomputronik 0 Napisano Kwiecień 29, 2021 Dnia 1.01.2018 o 18:02, Gość gość napisał: Rozumiem ze nic nie jest wieczne ake jak coś się psuje po miesiącu to przesada Witaj, Z elektroniką bywa różnie. Dlatego tak ważny jest zakup sprzętu w sklepie, który zapewni szybką pomoc posprzedażową w przypadku awarii. Pozdrawiam Jarek Doradca Online Komputronik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
doris9 0 Napisano Kwiecień 29, 2021 Dnia 27.04.2021 o 22:55, niuniopyszczek napisał: Tylko DELL. Mój facet jest informatykiem i zawsze załatwi mi coś bardzo dobrego i na topie. I on ci polecił tą markę? 11 godzin temu, DoradcaOnliceKomputronik napisał: Witaj, W przypadku wyboru laptopa jest wiele kryteriów, które w dużej mierze zależą od klienta - przeznaczenie laptopa, waga, wielkość ekranu, cena, do gamingu czy nie. Z tych wszystkich kryteriów bardzo często trzeba wybrać kilka głównych i na nich opierać poszukiwania. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samodzielnie wybrać najlepszy sprzęt skorzystać z pomocy naszych doradców klienta na stronie internetowej i w punktach sprzedaży. Pozdrawiam Jarek Doradca Online Komputronik Na stronach internetowych? I jak takie doradztwo wygląda? 11 godzin temu, DoradcaOnliceKomputronik napisał: Witaj, Z elektroniką bywa różnie. Dlatego tak ważny jest zakup sprzętu w sklepie, który zapewni szybką pomoc posprzedażową w przypadku awarii. Pozdrawiam Jarek Doradca Online Komputronik No właśnie, kupując nowy laptop w sklepie zawsze masz gwarancję i jeśli coś jest nie tak, to nie musisz się martwić... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tisaneria 0 Napisano Kwiecień 30, 2021 Dnia 29.04.2021 o 18:07, doris9 napisał: I on ci polecił tą markę? Nie ma nic złego w poleceniach Jak komuś się sprawdza dany sprzęt , a mamy podobne wymagania i podobny sposób użytkowania to po co zaprzątać sobie głowę całym wachlarzem innych marek kiedy możemy już mieć konkret.. Dnia 29.04.2021 o 18:07, doris9 napisał: Na stronach internetowych? I jak takie doradztwo wygląda? Obstawiam, że zapewne w formie jakiegoś czatu z doradcą, albo formularza kontaktowego i np potem odpisują / oddzwaniają Dnia 29.04.2021 o 18:07, doris9 napisał: No właśnie, kupując nowy laptop w sklepie zawsze masz gwarancję i jeśli coś jest nie tak, to nie musisz się martwić... Tzn martwić to trzeba się zawsze, bo niby prawo do gwarancji to jedno ale czasem sklepy mówią że usterka z winy użytkowania w niewłaściwy sposób i amen. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
niuniopyszczek 2 Napisano Maj 1, 2021 Mój chłopak jest autoryzowanym serwisantem firmy DELL więc ma tylko z tą firmą do czynienia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tymek69 0 Napisano Maj 3, 2021 Dnia 30.04.2021 o 22:33, Tisaneria napisał: Nie ma nic złego w poleceniach Jak komuś się sprawdza dany sprzęt , a mamy podobne wymagania i podobny sposób użytkowania to po co zaprzątać sobie głowę całym wachlarzem innych marek kiedy możemy już mieć konkret.. niekiedy warto się doradzić kogoś obiektywnego, może uda się dobrać jeszcze coś lepszego Dnia 30.04.2021 o 22:33, Tisaneria napisał: Obstawiam, że zapewne w formie jakiegoś czatu z doradcą, albo formularza kontaktowego i np potem odpisują / oddzwaniają nie ma to jak pojść do sklepu stacjonarnego, szczeście że już wszystko otwieraja Dnia 30.04.2021 o 22:33, Tisaneria napisał: Tzn martwić to trzeba się zawsze, bo niby prawo do gwarancji to jedno ale czasem sklepy mówią że usterka z winy użytkowania w niewłaściwy sposób i amen. zawsze można próbować z rekojmia badz calkowicie pominąc sklep i wysłać do producenta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elfik10 3 Napisano Maj 3, 2021 4 godziny temu, tymek69 napisał: niekiedy warto się doradzić kogoś obiektywnego, może uda się dobrać jeszcze coś lepszego dokładnie, dlatego mimo wybranego sprzętu warto się jeszcze kogoś zapytać a może uda się jeszcze coś lepszego wybrać w określonym budżecie albo i taniej 4 godziny temu, tymek69 napisał: nie ma to jak pojść do sklepu stacjonarnego, szczeście że już wszystko otwieraja ciekawe na jak długo też mi się wydaje że takie zakupy to przede wszystkim stacjonarnie 4 godziny temu, tymek69 napisał: zawsze można próbować z rekojmia badz calkowicie pominąc sklep i wysłać do producenta ale czy jest jakaś szansa że to się skończy na korzyść klienta ? jakoś nie chce mi się w to wierzyć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DoradcaOnliceKomputronik 0 Napisano Maj 4, 2021 Dnia 29.04.2021 o 18:07, doris9 napisał: No właśnie, kupując nowy laptop w sklepie zawsze masz gwarancję i jeśli coś jest nie tak, to nie musisz się martwić... Witaj, Oczywiście, gwarancja jest jednym z głównych powodów dla których większość użytkowników decyduje się na nowy sprzęt zamiast używanego nawet w niższej cenie. Zapraszam do naszych sklepów, doradcy dobiorą sprzęt do Twoich potrzeb. Dnia 29.04.2021 o 18:07, doris9 napisał: Na stronach internetowych? I jak takie doradztwo wygląda? Możesz skorzystać z czatu online na naszej stronie internetowej. Dzięki niemu bez wychodzenia z domu uzyskasz informację o produktach, promocjach, a także profesjonalne doradztwo podczas wyboru sprzętu. Pozdrawiam Jarek Doradca Online Komputronik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DoradcaOnliceKomputronik 0 Napisano Maj 4, 2021 20 godzin temu, elfik10 napisał: ciekawe na jak długo też mi się wydaje że takie zakupy to przede wszystkim stacjonarnie ale czy jest jakaś szansa że to się skończy na korzyść klienta ? jakoś nie chce mi się w to wierzyć Witaj, Dzięki bogatej ofercie produktów w naszym sklepie online możesz przed wizytą w sklepie stacjonarnym zorientować się na co pozwala ci Twój budżet. Dzięki temu łatwiej i szybciej dobierzesz wraz z naszym doradcom finalny sprzęt. Jeżeli zgłoszona szkoda objęta jest gwarancją to na pewno zostanie uwzględniona. Dużą zaletą skorzystania z możliwości oddania sprzętu bezpośrednio do naszej placówki jest pewność, że urządzenie trafi w dobre miejsce i zajmie się nim wykwalifikowany serwis producenta. Pozdrawiam Jarek Doradca Online Komputronik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tisaneria 0 Napisano Maj 11, 2021 A jaki jest okres, kiedy można zwrócić do Was sprzęt, jeżeli jednak się rozmyślimy? Istnieje w ogóle taka możliwość ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aglers1 2 Napisano Sierpień 25, 2022 Muszę na szybko kupić mamie laptop. W jej przypadku komp ma służyć wyłącznie do przeglądania internetu + oglądania seriali Kwestie parametrów w miarę ogarniam, więc pytanie do Was o co innego: czy któraś z Was miała laptopa Asus lub HP i może mi powiedzieć jak wyglądała sprawa ewentualnej reklamacji? Czy miałyście problemy z oddaniem popsutego laptopa tych firm do naprawy (kiedy był na gwarancji)? Będę celowała w tani sprzęt, żaden pro, i nie chce żeby mama miała potem problem z naprawą. Ogólnie zastanawiam się też nad kupieniem laptopa HP poleasingowego https://rnew.pl/pl/menu/laptopy/popularni-producenci/hp-185.html Co o tym sądzicie? Niestety ale nie mam dużego budżetu, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach