Gość gość Napisano Styczeń 10, 2018 Witajcie. Ostatnio zostałam oszukana przez sklep internetowy www.oleole.pl. Zamówiłam towar, który teoretycznie został wysłany - w panelu klienta pojawiła się informacja, ze towar został wydany kurierowi. Zamówienie złożyłam w dniu 17.12.2017 i otrzymałam od nich potwierdzenie dostawy w ciągu 2 dni. Mamy styczeń, a towaru jak nie było tak nie ma. Infolinia mówi mi, że kurier zgubił moja paczkę i mam oczekiwać aż sobie to wyjaśnią, a nowej paczki mi nie wyślą. Wysłałam odstąpienie od umowy, ale nie chcą oddać pieniędzy. Nie pomaga straszenie sądem ani pisani ew internecie złych opinii. Na Opineo od grudnia pojawiają się informacje od kolejnych oszukanych klientów. https://www.opineo.pl/opinie/oleole-pl,negatywne Zanim złożycie jakiekolwiek zamówienie w tym sklepie, poczytajcie sobie co wyprawiają ostatnio z ludźmi bo możecie już swoich pieniędzy nie zobaczyć ;/ Tak jak ja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach